אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים באינטרנט ושיווק ברשתות חברתיות

כל בעל עסק מבין היום את הצורך בקידום אתרים. אחרי הכל עסק בלי אתר אינטרנט הוא כמו בעל מקצוע בלי כרטיס ביקור. אלה שבעל מקצוע נפגש עם מכרים ולקוחות ומחלק כרטיסי ביקור. עסק לא.עסק צריך לייצר תהודה ולהתפרסם בדרך אחת או אחרת.דרך אחת היא מפה לאוזן - בהחלט דרך ראויה אך אורכת זמן רב. דרך אחרת היא באמצעות האינטרנט. קידום באינטרנט היא דרך אחת להביא את קהל היעד אשר מחפש את השירותים שאתה מציע, אליך. שיווק ברשתות חברתיות, כחלק מתחום שיווק באינטרנט  זה כבר לגרום ללקוח להבין שהוא מחפש אותך ולא משהו אחר.

לקוח אינו מכיר את העסק אבל הלקוח יודע שאם העסק מוכר כבר ידברו עליו בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות. מקפה דה-מרקר ועד ללינקדאין.

הגיע אליך גולש? הוא מעוניין במה שאתה מציע? עדיין, יש לו אלטרנטיבה פשוטה וברורה - ללחוץ על החץ "אחורה" בדפדפן ולבחור בתוצאה אחרת. למה שיבחר בך?אז למה שיבחר אותי?זהו, שמי שמחפש נותני שירותים באינטרנט או מוצרים ומבקש לסגור עסקה קודם ירצה לקבל רושם ראשוני. את זה הוא ימצא בחיפוש שמך בגוגל, פייסבוק או אחר. ממש כשם שהגיע אליך דרך חיפוש מושג כללי בזכות הקידום. אז אם אתה בעל עסק ומעוניין שקהל היעד יבוא אליך יש לך אלטרנטיבות: קידום אתרים, פרסום בגוגל ואחרים. אם אתה רוצה שיסמכו עליך, שיווק עצמי ברשתות חברתיות זה הפתרון בשבילך והפתרון המשולב בין השניים הוא הטוב ביותר.כיום ישנם יותר אנשים בתחום השיווק באינטרנט שמבינים את הקונספט.בעל עסק מבין שלא מספיק לבנות אתר יפה, הגולש מעוניין לדעת אם יקבל את התמורה שהוא מחפש בזמן ובאופן ראוי, אתר יפה המופיע במקומות הראשונים בגוגל לא מבטיח לא את זה לבדו, הוא רק מבטיח לו שבעל העסק כנראה שם לא מעט כסף ומשאבים בשיווק אינטרנטי. נוכחות ברשתות החברתיות וריבוי דעות חיוביות על העסק אומרת אחרת.מקווה שתרמתי לכם במעט, בעלי מקצוע ועסקים המחפשים לקוחות לא מיקומים.

קראו מאמר נוסף בתחום: האם תשקיעו בדף פייסבוק או בקידום אתרכם?


אודות מחבר המאמר

איתן יריב, WAO קידום אתרים חכם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.