אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ארגון בר מצווה – שירים

כל ארגון בר מצווה מוצלח כולל גם שירים ומוסיקה, שהם, ללא כל ספק, חלק משמעותי ביותר ואפילו הכרחי בכל ארגון בר מצווה. השירים והמוסיקה יוצרים אווירה חגיגית ומשמחת, ומאפשרים לאורחים לרקוד בהתלהבות ברחבת הריקודים. שאלת בחירת סגנון המוסיקה, כחלק בלתי נפרד של ארגון בר מצווה תלויה לרוב בסגנון ובנטייה האישית. ארגון בר מצווה בתחום המוסיקה יכול לכלול כמעט אינסוף אפשרויות. מוסיקת ראפ, מוסיקה ישראלית, פופ, מוסיקה לועזית, מוסיקה מזרחית, מוסיקה חסידית ושירי ארץ ישראל הישנה הם מקצת מהאפשרויות הקיימות בתהליך ארגון בר מצווה בתחום השירים.

 

ארגון בר מצווה – להכין תוכנית מוסיקאלית מסודרת

כמו בכל שלב אחר של ארגון בר מצווה, גם בשלב בחירת השירים, חשוב לעבוד בצורה מסודרת. לרוב, כל ארגון בר מצווה כולל מספר שלבים משמעותיים הקשורים לשירים:

·         ארגון בר מצווה והשיר לקבלת הפנים – השיר של קבלת הפנים במסיבת בר מצווה צריך להתאים בעיקר לטעמו של חתן המצווה – לאופיו, להעדפותיו ולתכונותיו. עם זאת, בעת ארגון בר מצווה חשוב לבחור גם שירים המתאימים לאופיים ולסגנונם של האורחים. מטבע הדברים, ארגון בר מצווה ובחירת השירים, כאשר רוב המוזמנים הם צעירים, יהיו מבוססים בעיקר על מוסיקה עכשוויות. ארגון בר מצווה ובחירת השירים, כאשר רבים מהאורחים הם מבוגרים, צריך להתבסס על שירים המתאימים לגילאים שונים, כדוגמת  שירו של נמרוד לב "זה כל הקסם" או שירם של גידי גוב ורונה קינן "הריקוד המוזר של הלב".

·         ארגון בר מצווה ושירים לטקס – טקס הבר מצווה הוא השלב המרכזי של ארגון בר מצווה. מסיבה זו, לא אחת נהוג לשלב בו אלמנטים מוסיקאליים ייחודיים, כדוגמת: להקת מתופפים, נגני ג'אז או אפילו שיר אישי שהופק במיוחד עבור חתן השמחה. לטקס עצמו, מומלץ לבחור בשיר קליט ורגוע או בקטע מוסיקלי מתאים. אם אתם מתבלטים בשלב זה של ארגון בר מצווה, תוכלו תמיד להתייעץ עם הדי ג'י, שיש לו ניסיון רב בתחום.

·         ארגון בר מצווה והמוסיקה לריקודים – המוסיקה לריקודים צריכה להתאים בעיקר לאורחים ולאופיים. אם בעת ארגון בר מצווה אתם יודעים כי במסיבה היו גם אורחים מבוגרים, מומלץ להתאים את סגנון המוסיקה גם לטעמם, ולהשמיע מוסיקה משנות השבעים או השמונים. קהל של חובבי מוסיקה מזרחית לרוב ירצו לרקוד לצלילי שיריהם של קובי פרץ, אייל גולן, משה פרץ או כל זמר מזרחי אחר. במקרה של ארגון בר מצווה בו מרבית הקהל הוא צעיר, כדאי להשמיע מוסיקה צעירה – מוסיקת רוק, מוסיקת פופ, מוסיקת ראפ או כל סגנון מוסיקה אחר.

 


אודות מחבר המאמר

פורסם על ידי פורטל האירועים של ישראל

מעוניינים לדעת עוד? היכנסו עכשיו אירועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.