אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אבנית ודרכי טיפול

 

נעים מאוד, אני אורית, בחורה רווקה המתגוררת עם שותפות באיזור פתח תקווה. לאחרונה הבית בו אני גרה מתחיל לאותת בסימני מצוקה קלים, ברזי המים הולכים ומתמלאים אבנית, אבי הקרמיקה מתפוררות ומשאירות חול קשה המתפורר בעדינות והבלטות, חלקן מתנדנדות, חלקן יציבות. פניתי אל בעל הבית בבקשה להעביר את הדירה בשיפוצים קלים וקטנים רק על מנת שנמשיך לחיות שם כמו שצריך באם יהיה צורך עוד מספר שנים.

חשוב לי לציין כי בעל הבית ממנו אנו שוכרות את הדירה הוא אדם אכפתי, רגיש, אמיתי המוכר לנו מזה כ5 שנים. הוא סירב להצעה ואמר כי ישלח אינסטלטור לבדוק את ברזי המים אולי כאן טמונה בעיה הגורמת לבעיה כללית בקרמיקה של האמבטיה או בבלטות מסויימות המצויות מעל צינורות המים. ביום שני דפק על הדלת האינסטלטור, אני פתחתי, הוא ביקש לראות קודם כל את כל ברזי הדירה, המטבח, האמבטיה וכדרך אגב הציץ גם לצינורות הביוב הנפתחים בצורה פשוטה יחסית.

תראי, הוא פנה אלי, מדובר במערכת ישנה להזרמת מים, מערכת שלא טופלה שנים, על גבי כל הצינורות דבוקה אבנית קשה מאוד המיוצרת על ידי המים ומפריעה לזרימה תקינה של המים בצינורות ומן הברזים עצמם, הברזים שאינני יודע כמה שנים עומדים הם, מלאים באנית אשר סותמת חורי המסנן וזרימה שותפת של המים החוצה.

יש צורך דחוף להחליף ברזי המים ולשפוך חומר שיוכל להמיס את האבנית הקיימת בצינורות על מנת שזרימת המים תהא חלקה, קרמיקה ובלטות הן אינם נפגעים של מקרה זה, ובכל אופן אולי מומלץ להזמין גם שיפוצניק קטן. את אשר הוא טען העברתי לבעל הבית, הוא הבין ובכל אופן תיקן, לגבי השיפוצניק שאולי עוד יגיע אני ממתינה בכל יום, בינתיים, הולכת ומתנדנדת לי...

בפעם הבאה שאת רואים מישהו מתנדנד ברחוב, אולי זה מישהו שהשתכר, אולי זה מישהו עם בעיות ברגליים ואולי זה מישהו שסתם סובל מאבנית. כמה אפשר לחיות עם ברזים מלאי אבנית? הבטחתי שלי זה לא יקרה! אבנים היא לא אבן קיומינו וזה גם לא אסתטי (ואסתטיקה זה בהחלט אני!).  הבית שלי הפך לתערוכה של תכשירים נגד אבנים, אבל האבנית חוזרת כל פעם עם אנרגיות חדשות וציפיות גדולות. 


אודות מחבר המאמר

מקווה שעזר למי שרוצה לטהר מים ולחסוך מעצמו אבנית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.