אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איכות הפוסטר

 

איכות היא מושג אומנם אובייקטיבי מדוד אך מצד שני ביקורתי ונתון לפרשנות מגוונת ושונה, פוסטרים כמו חולצות מודפסות מהווים חלק מעולמו של פרסום ואמירה המביאה לציבור או קהל צופים דרך שיווקית שונה מהווים גם הם סוג של איכות. עם המצאת הדפוס, גלגוליו של נייר והתפתחות עולם הצבע הפכו גם הפוסטרים ככלי תקשורתי איכותי ברמה גבוהה. ההתפתחויות ההיסטוריות השונות שכללו קצת צבע, טכנולוגיה ועוד הורידו את רמת הביקוש לפוסטרים בעלי איכות גבוהה, בד בבד כלי התקשורת הנוספים אשר התפתחו במקביל לאותם השנים היוו מעצמה חזקה וגדולה אשר הפילה את כמות ההדפסות והייצור של פוסטרים בשנה. כאשר חזר לשוק הפרסום טרנד הפוסטרים כחלק מדרך שיווקית מצוינת, איכותו של הפוסטר על הדף עליו הודפס וכן ההשקעה בו גם בזמן עבודה וגם בתוצר הביאה את הפוסטרים שנוצרו לבעלי איכות גבוהה. היום איכותו של פוסטר מודפס נמדדת באיכות הדף, עדיף קשיח, בהיר וכמה שיותר גדול.

כן איכותו של הפוסטר הדיגיטאלי באורך תנועותיו, זמן כולל של משך הצגתו, שימוש בדינאמיות צבעים ואפילו התוכנה בה נוצר אותו פוסטר. לייצור של פוסטר בעל רעיון מבריק יצירתי ושנון דרושה גם איכות כי איכות גבוהה היא אמירה ואמירה היא חלק מהרעיון הכולל המועבר לכלל.      

 

כולנו יודעים כי איכות היא לא מילת כבוד או תואר, אלא טיב של תוצר ברמה הגבוהה ביותר אותו אנו מעוניינים לספק לעצמינו, לספק לסביבתינו.על מנת להגיע לטיב גבוה יחסית של הדפסות לכל צורך, עלינו לבדוק כי סיפקנו את חומרי הגלם הדרושים לשם ייצור תוצאות ברמה גבוהה, להדפסות דרושים 2 פרמטרים פשוטים, מדפסת אשר רמת ההדפסות שלה, חדה, נראית טוב לעין, מהירה, שופכת צבע ומייבשת אותו במהירות, בפשטות, לייזר. עושה את העבודה כמו שצריך.

גודל המדפסת הוא שיקול נתון בהתאם לדף שלנו ולשימושים השונים, זה המדפיס דף אחד בכל יום יוכל לגשת לחנות קרובה ולדאוג לעצמו להדפסות טובות בכל יום בגודל הדף אותו הוא רוצה, אם מדובר לעומת זאת באדם שכל חייו נוהג להדפיס את אשר הוא נוהג לראות מול המסך על גודל של דף רגיל, מומלץ כי יחזיק מדפסת פרטית אשר תייצר לו כמות דפים נדרשת. על המדפסות השונות בהם נרצה להשתמש ועל טיבם של מדפסות אלו נוכל לשאול את המבינים בתחום בחנויות המחשוב והאלקטרוניקה השונות.

פרמטר הנוסף הדרוש לתהליך הוא הדף, איכותו של הדף חייבת להיות תואמת מדפסת, לרב מדובר בדף לבן אחיד סטנדרטי ובהתאם לדרישותיו של מקבל התוצר בהתאם לצרכיו, אם הדף עליו הודפס עומד לעבור עוד טלטלות רבות נדמה כי הוא יעדיף להתעסק באיכות גבוהה יותר של דף לבן קשיח ואטום יותר. אם נדע להשתמש בחומרי גלם טובים עבור הדפסות וכן לעבוד נכון עם כל אחד מהם, אז התוצר הנפלט יהא הכי מוצלח בעבורנו. עבור עסקים רבים כמו רואה חשבון, חשוב הדפסה איכותית וטובה, שכן העבודה עם מספרים ומסמכים חשובה.

 


אודות מחבר המאמר

 

מתחיל להבין את הפוטנציאל שבשימוש בחולצות מודפסות

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.