אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יאכטה משלי

 

מאז ומתמיד חלמתי על היום בו תהיה לי יאכטה משלי, שאוכל לפרוש כנפיים ולעוף בכל רגע בו אמא או אבא ירגיזו אותי, עברו חלפו השנים ואני עודני חולמת, על דברים גדולים ויפים באמת וגם על יאכטה משלי אך מציאות קצת מקשה עלי לממש, חבר נתן לי רעיון להוציא רישיון שיוט על יאכטות גם מבלי לקנות לי יאכטה, אימצתי את הרעיון. בקיץ האחרון עם תחילתה של החופשה רכשתי לי כרטיס נסיעה לאילת, עיר הנופש, החול והים הגדול. ביום הראשון עברתי בין בתי הספר לימאות המצויים שם על החוף במטרה לאסוף מידע ואולי להגשים חלק מחלום.

בסופו של היום השני, אחרי לא מעט סיבובים, דעות ורעיונות מצאתי את הדרך וכבר יום למחרת הגעתי על מנת להתחיל ללמוד. המבחנים העיוניים לא היו פשוטים, הלימודים המעשיים היו חוויה ולחזור בכל יום עם תחושה טובה רק עשה לי טוב. היום, חצי שנה שיש בידי רישיון ואין לי עדיין יאכטה משלי אך ברגעים של חופשה מלימודים, עם חברים אני עושה את הטוב היותר בעבורי ובעבורם ויוצאת לי אל חוף הים הקרוב, להשכיר יאכטה, להפליג ולבלות בראש טוב.

ומה אעשה עם היאכטה? יום יבוא, אני יודעת עוד אקנה, אגור בים ואגשים חלום, בינתיים אני חוסכת לי כסף כדי להגיע רחוק. אני מאמינה כי על מנת להגשים חלומות גם אם לא נראים ממש מציאותיים לפעמים, חשוב לפחות לטעום, לעשות ניסיון קטן בתחום כדי לראות באמת שכל אשר נבקש נוכל וגם אם זה קשה, המאמץ, שווה הכול. ולאוהבי הים, הגלים, הסערות, בחורף, בקיץ ובלילות יאכטות הן הדרך האמיתית לבלות. רות.

במהלך החיים כולנו מנסים בדרכים שונות ובאמצעות כלים מגוונים בכל דבר כמעט. אחת מן האטרקציות הידועות לחובבי הים והרעיונות היצירתיים הוא השכרת יאכטה. השכרה היא בעצם השאלה של חפץ או שירות בתמורה לתשלום אותו מבקש בעל ההלוואה, נותן השירות או החפץ. אלא שבהשכרת יאכטות התנאים שונים מעט, במידה ובחרתם ביאכטה לשייט כהפתעה, להנאה וכן לאירוע תוכלו ליהנות ולזכור כל רגע. בעלי היאכטה יצרפו לכם משיט וכן דברים נוספים לפי בקשתכם כחלק מן ההשכרה והשירות המוצע לכם ובהתאם לתשלום עבור הזמן והשכרת היאכטה.

כדי לממש החלטה של חלום או דרך לחגוג וליהנות אפילו בשייט פשוט, תוכלו לפנות לחברות המצויות על גבי החופים בנמלים השונים והשתמש בהצעותיהם להשכרת יאכטה או אטרקציות ימיות נוספות. בדרך כלל בעלי החברה או המפעילים הפרטיים של היאכטה אותה תשכירו יציעו לכם מגוון הצעות כתוספת לשייט, אך זכרו כי בעולם האטרקציות הימיות וסוחרי הים השונים כל הצעה עומדת בפני עצמה ודורשת מחיר מלא, פעמים אף גבוהה מכפי שחשבתם. על מנת להתכונן לכך בהתאם תמיד כדאי לפני השכרת יאכטה או הפקה של אירוע להשוות מחירים, לבדוק תחרות, ביטוחים ואת ההצעות השונות המגיעות בחבילת ההנאה שלכם. הצעה: אין נפלא יותר משייט, חוץ משייט עם דוגמניות!

 


אודות מחבר המאמר

 

בקרוב אעדכן מה תאריך החתונה. 

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.