אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יצאנו מהקווים

 

כולנו זוכרים את עצמינו בתור ילדים קטנים שבים הביתה מן הגן עם אומנות מיוחדת שנעשתה בגן רחל, צביעה על גבי חולצה, להורים היה נראה הדבר כקשקוש אשר עם הימים תפס שם של אומנות מודרנית ושכלולים מעניינים בתחום. חולצות מודפסות הוא פרי פיתוח של הטכנולוגיה, כל זה התחיל באפליקציות מזעריות מסוג אחיד אשר היה ביכולתה של מכונה להדפיס על גבי חולצה אלא שמאז ועד היום, עולם המחשבים פרץ בפנינו דרך בטוחה ליצירת האלמנט הרצוי על גבי מסך מחשב אשר יעביר כסורק פשוט את האומנות אל החולצה, התיק או הכרית.

חולצות מודפסות הוא רעיון מדליק כמתנה חביבה לכל מכר קורב רחוק אשר תרצו להעניק לו מתנה מיוחדת ושונה, חולצות מודפסות יכול להוות רעיון מדליק בפני עובדים ומנהלי צוותי עבודה שונים בתחומים שונים כאות הוקרה בסופה של שנה וכן כמתנת אירוע לילד וילדה.

עד היום בהתאם לרכישת המיכשור המתאים ניתן היה למצוא חולצות מודפסות במפעלים ליצור בגדים מיוחדים בחנות המפעל בלבד אלא שהמיכשור והטכנולוגיה שהפכו זולים יותר בשנים האחרונות הביאו את המיכשור המתאים להדפסה על חולצות גם אל החנויות הקטנות המצויות בכל קניון, זמינות המוצר הורידה מערכן המיוחד של חולצות מודפסות והיה צורך בסיסי להתחדש בתחום, אנשים פרטיים אשר חיפשו את הדרך או בעלי חנויות מצאו אותה באפליקציות מעניינות נוספות אשר ניתן להשתמש בהם לצורך הדפסה על חולצה, מה שייצר את המגוון המעניין והיצירתי של חולצות מודפסות המטיילות ברחובותיה של ישראל.

הרבה פעמים כאשר נבצע הדפסות פשוטות דרך המחשב נשים לב לטקסט, לדיוק, לתוצר הסופי והמראה הכללי על מנת שדרך המדפסת, על גבי הדף הדברים ייראו יפה בדיוק כפי שהם נראים לנו על גבי מסך המחשב האישי שלנו. הודעות שונות אשר יעלה לנו המחשב בהקשר לביצוע הדפסות יעזורו לנו לפתור בצורה פשוטה את הבעיות הנעלמות מן העין אך יכולות להיות בעיה בזמן הדפסת מסמך או תמונה לפי בקשתנו.

אחת מן ההודעות הידועות בהקשר של שליחה להדפסות היא נושא הקווים או סרגלי הכלים שיצאו מן המימד הבסיסי אותה מכירה המדפסת ואיתה אנו נוהגים לעבוד בדרך כלל על גבי הדף הבסיסי המוצע לנו דרך התוכנות השונות. במילים אחרות, ההודעה תהא "יצאת מן הקווים", אם על ידי טקסט נוסף או לא בנוי נכון ואם על ידי אובייקט, תמונה גדולה או רחבה מידי לגודלו של הדף. ההודעה אינה תמיד תהא אמינה או משמעותית בעינינו או נכונה בפיו של המחשב, התשובה טמונה באופציה הנבחרת.

שימו לב שברוב הפעמים בהם יוציא לנו המחשב את ההודעה הבאה "יצאת מן השוליים המוגדרים" תתווסף להודעה שאלה בה תתבקש לענות ב"כן" או "לא" במידה ותרצה בכל אופן להמשיך בפעולה ולהדפיס את הדף ובהתאם לאובייקט או הטקסט המצוי לנו בדף וכן להימור שלנו עבור תוצאות הדפסות שנעשה נמצא אם באמת חרגנו מהקווים, ולא ניתן לראות את תחילתה של חריגה או שמא חרגנו מן הקווים אך התוצאה עדיין מושלמת ויפה. יפה לראות שכל רואה חשבון מצליח לעמוד בכול הכללים.

 

 


אודות מחבר המאמר

 

יש גם חולצות מודפסות עם תמונה בהקדשה אישית ומיוחדת. 

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.