אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלון בנתניה

 

מי מאיתנו לא מחפש לו בימים אלו חופשה חולמית מסוג אחר? ומה עם חופשה קרובה לעיר? על שפת הים? ישראלים רבים מחפשים תמיד פיתרון נח וזמין, הקרוב לעיר בה יתארחו, לים ולמרכזי בילוי ותרבות אחרים, מלון בנתניה, אחת מן האפשרויות המועדפות ביותר בשנים האחרונות בעונות הסתיו והאביב יותר מכל זמן אחר. הקיץ שמלא בתיירים והחורף הגשום שאינו נותן לצאת מפתח הבית הם בדרך כלל עונות בהם לא נוכל לבחור לנפוש ורק על מנת שלא נצא עם תחושה שאינה מציאותית ונוחה מן החופשה שלנו. מלונות באילת הם מהיקרים בארץ, והגישה אליהם בעייתית. לכן לפעמים כדאי לבחור בחופשה שנמצאת דווקא קרוב למרכז הארץ.

עונות השנה המועטות יחסית במבקרי בתי המלון, הפנויות לאירוח יחסי, הן הסתיו והאביב, עונות נוחות של בילוי ונופש גם בבחנת מזג האוויר, אז מזג אוויר נח זהו פרמטר חשוב לחופשה? אכן. פרמטר נוסף הוא נושא העיר והסביבה, רבים מן המטיילים והנופשים יעדיפו להניח רכבם בחניון המלון ולא להוציא אותו טרם תסתיים החופשה, ההליכה ברגל, ברחובותיה של העיר תשחרר את האווירה, תייצר כוחות חדשים, ים, מופעי תרבות טובים או קניון יפה הם חלק מהעדפה נוספת של כל תייר המגיעה לבלות חופשה במלון.

מלון בנתניה היא אופציה מועדפת בשל זוג תנאים אלו (וישנם עוד רבים הקשורים בהעדפות פרטיות של כל אחד מאיתנו). על חופה של העיר נתניה יושבים מספר בתי מלון טובים אשר יוכלו להעניק לכם פרמטרים אלו, מתחת למלון בנתניה שוכן חוף הים, מאחורי בית המלון מדרחוב קטן וכיכר, טיילת נמצאת מימין בתי המלון, שקטה, רגועה ומלאה בצמחיה וכן מרכז תרבות גדול מצוי מספר מטרים ממרכז העיר. אם אופציית העיר נתניה היא העדפה מושלמת בעינכם וזכרו, גם מומלצת על ידי, נסו שם את החופשה הבאה שלכם, חופשה של מלון בנתניה. לקהל הדתי, ישנם מלונות כשרים שעונים על כל הצרכים ומספקים תמיכה מלאה.

עוד בנתניה: הקניון של נתניה יוקרתי ומכיל את המותגים המובילים בארץ. בכול פינה שומעים שפות אקזוטיות ונוצרת הרגשה של חול. 


אודות מחבר המאמר

הנסיעה לכל מלון היא מרגשת, אפילו שיודעים לאן הולכים. 

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.