אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות בצפון

 

אנשי הרוח הכותבים שמות וזכרונות בין דפי היומנים, ספרי השירה והקודש שלהם, נהגו להזכיר פעמים רבות גם את צפונה של הארץ, בין מלונות בצפון, להררי הגולן ואבני הבזלת, מנשבת לה רוח גבית, רוח של חופשה עממית, רוח של התנשאות קולות, של שירה אדירה ופרצים של המים שוחקים, עוד מבן הסלעים על יופיה של הארץ הזו. כל פעם שמתארחים בחופשת צימר בצפון, מגלים את הסוד המיוחד של הארץ הקטנה שלנו. ישנם מלונות כשרים המתחשבים בציבור הדתי ומספקים לו פתרונות אירוח טובים.

אורחי מלונות בצפון, אשר נהגו ועודם מגיעים אל איזור זה על מנת להנות מאוורי אחר של איזור נוף פיראי וקסום, מעט צל הרים ורוח טובה המנשבת בערב בעורף, היא יותר מכל החוויה השווה של כל ימות השנה באיזור הרגוע הזה. כל אחד מן מלונות בצפון המארחים רבים מן המבקרים וביניהם מלונות בטבריה, מלונות בקיסריה, מלונות בנהריה, מלונות בחיפה ועוד, מאפשרים לכל אחד מן הנופשים לפתוח את חלון חדרו ולשאוף אוויר צח של חופשה אמיתית, שלווה ואיזור פראי של רוח ומזג אוויר נח לשינה טובה, לאירוח קל, לטיול בחיק הטבע ולכתיבה.

איזור מלוkות בצפון, הוא מטבעו איזור ההרי וגבוהה כך שמן האיזורים הגבוהים ביותר של הרים אלו, יש אוויר נפלא ונוץ עוצר נשימה הנראים לעין ולנפש למתארחי צימרים בצפון וכן מלונות בצפון, הבאים וההולכים. מלונות באילת מספקים את הסחורה ומהנים בכל פעם מחדש. משפיק לראות את הנוף הנשקף מהחדרים בכדי לחוש את החופש הרענן.

ביחס לשאר איזורי הארץ הזו, איזורי הגליל והגולן, ההרים והגבעות עליהם ישבו המשוררים הדגולים וכתבו את שירת הארץ היפה הנשקפת למרחקים, שם קיבלו השראת כתיבה קדומה ונושמת, הם איזורים נוחים בכל תקופות השנה ובין עונה לעונה לטייל ולהחליף אווירה, גם בימי חמסין קשה, המכה פחותה מזו המורגשת בתל אביב מלאת הלחות או אילת המדברית ולכל אדם באשר הוא המחפש את נוחות החופשה בהתחשב גם בנסבות האוויר הטוב והשמש הבריאה, חופשה בצפון, חופשה באחד מן מלונות בצפון היא אופציה מועדפת, טובה ואפילו בריאה לנשמתו של אדם.


אודות מחבר המאמר

יש אטרקציות מאוד מומלצות שמאוד כדאי לבקר בהן שהולכים לחופשה בבית מלון או צימרים. 

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.