אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים בגליל

 

מי מאיתנו לא אוהב לתפוס מידי פעם חופשה חלומית, רגועה ושלווה לנפש ולגוף?! עולם הצימרים אשר הלך והתפתח עם השנים לסוגים שונים של חדרי אירוח אותם ניתן להשכיר בזמן נופש ולצורך נופש, הביא עימו סוג אחר של בילוי והעדפה על הנופשים או התיירים ולא בבית מלון. צימרים בגליל היא אחת ההעדפות הטובות ביותר הכוללות כל אשר תרצו במחיר עממי ובין השאר, מטבחון, ג'קוזי, בריכה פרטית, מרפסת, מערכת קולנוע נוף וארוחת בוקר פרטית ושלווה. איזור הגליל והצפון של ישראל הוא חלק מפסטורליות נהדרת שלא ניתן למצוא כמותה במקומות רבים בעולם.

צימרים בגליל היא חוויה של אוויר, ריחות וטעמים של המקום בו תבחרו לשכור ללילה ואפילו לשלושה את הצימר ואת מה שסביבו. במשך השנים מה שהפך ייחודי את הצימרים בארץ בכלל ואת הצימרים בגליל בפרט הוא הפרטיות הניתנת לבאי הצימר בניגוד לזו המורגשת בבתי המלון, הבריכה הפרטית מול בריכת המלון הציבורית, בקתות העץ המבודדות והשקטות מול מסדרונות המלון מלאי הילדים ואורחיה, בנוסף על כך מחיריהם של הצימרים בישראל היה מאז ומתמיד נמוך יותר בעשרות אחוזים מהשכרה של חדר במלון. מלונות באילת אינם אידאליים תמיד לכול אחד מאיתנו, תלוי בתקציב ובאופי.

צימרים הם פרי פיתוח של משפחות תושבות הגליל והצפון במטרה להקים ולהרוויח מן העסק המשפחתי, כיום ניתן להשכיר צימרים בגלל השייכים גם לחברות שונות שהתאגדו למטרות רווח תיירותיות עם רווחים גדולים והחזקה של כמות צימרים מכובדת. נסו גם אתם את החופשה הבאה בדרך מגוונת זו.

כולנו אוהבים מידי פעם להתפנק, לתפוס חופשה חלומית. הייתי שמחה להמליץ על החופשה הבאה שלכם ברוח טובה ומסוג אחר, בדרך של צימרים בצפון, לאחרונה הכין לי ידידי הפתעה מפנקת לקראת יום ההולדת ותחילתו של הקיץ, נתבקשתי לארוז חפציי לשבוע, להיות מוכנה על יד הדלת בשמונה בבוקר אפס אפס ופתוחה נפשית להרפתקה של פעם בשנה. במהלך הדרך ניסיתי לגלות מהו הכיוון, מה עושים היום, לאן נגיע.

העיניים שלי היו עצומות וקשורות בבד שחור לצורך הפתעה מושלמת, מתזוזת העניינים במהלך הנסיעה, הטלפונים, שאלות האנשים ברחוב הבנתי כי המטרה היא צפונה, ניחשתי שכמו בכל פעם שנוסעים לטיול מתארגנים על צימרים בצפון אבל איזה צימר מחכה לי ואם זו ההפתעה, אינני יודעת באמת, "הגענו מתוקה", עוד דקה אני ממתינה.

נפתחו העיניים ואני עומדת פעורה בפני צימר מדהים עם ג'קוזי מפנק, אורות מעומעמים, יין טוב וריח מדהים, מיטת אפריון משובחת והמון שקט שמתאפיין בציוץ ציפורים, נוף גלילי מהמם להרים ירוקים ופריחות בשלל צבעים וזו רק ההתחלה כי בזכותה של בעלת הצימר גם חיכו לנו ים של אטרקציות בהנחה, במקומות שונים באזור הצפון, כולל מסעדות וארוחות מפנקות והכול במחיר ונוחות אפילו טובה יותר מבית מלון, את החופשה הבאה שלי אבדוק קודם כל בצימרים בצפון ורק בשביל להיזכר בחוויה ההיא שוב


אודות מחבר המאמר

 

מתכנן את החופשה הבאה שלי. כנראה בית מלון באילת. 

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.