אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס משיטי יאכטות

 

אל תזלזלו בהם, אוהבי הים, משיטי היאכטות למיניהם וביניהם אלו אשר שומרים על גבולות הים שלנו הם אנשים חובבי ים, אוויר ורוח אשר עברו קורסים והכרות עמוקה עם כל אחד מן הכלים המושטים על ידם בים. קורס משיטי יאכטה נלמד על ידי בוגרי קורס חובלים של חיל הים, מפקדי ספינות ובוגרים מצטיינים של מגמות שייט, כל אחד מהם יוביל את זה אשר בנפשו בוערת האהבה לים וליאכטה, הם מובילים צעד אחר צעד עד לרגע קבלת רישיון משיט, הקורס נלמד כפי שהוזכר על כל אחד מן הכלים המושטים במים וביניהם 13 סוגים שונים, לימוד על מגוון יאכטות הוא חלק מלימוד חובה לצבירת נסיון וידע הדרושים לסקיפר מתחיל.

קורס משיטי יאכטות בדרך כלל נלמד בקבוצות קטנות ולפי לוח זמנים של הלומד. כל אחד יוכל למצוא את בית הספר ללימודי ימאות בקרבת ביתו אשר מעמיד מורים וקורסים המתאימים לאשר ברצונו ללמוד. כל אחד מן הקורסים הנלמדים על כלי התחבורה הימאים, לוקח זמן על מנת להוציא רישיון להשטה, כל אשר אהבת הים בוערת בו והוא נחוש בדעתו לצאת אל הים הגדול על מנת לחוות את התחושה, על מנת להתפרנס בכבוד מומלץ כבר היום לפנות ללימודי ימאות ובפרט קורס משיטי יאכטות.  

קורס יאכטות הוא אחד מן הביקושים הגדולים ביותר היום בקרב צעירים וחובבי הים הגדול, מה דורש הקורס ומדוע מומלץ לנסות?! קורס משיטי היאכטות נלמד היום כמעט בכל חוף אשר בו מצויות יאכטות העומדות לשירות האזרחים וכן לצרכי לימוד, הקורס כולל לימודים עיונים ומעשיים גם יחד, הוא נלמד בדרך כלל בקבוצות קטנות אשר נותנות את האופציה ללימוד כמעט אישי, מדויק יותר ומהיר.

הלימודים העיוניים כוללים בין השאר: ימאות כללית, מכונאות, ניווט חופי וניווט מכשירים. דרך הלימוד משלבת לימוד עיוני ובד בבד מעשי על מנת להעביר את תחושת הלימוד העיוני בשטח שהרי ביכולתה של שיטה משלבת זו להעניק הבנה והתנסות טובה יותר לתלמיד. לימודי קורס יאכטות מתפרשים על פני יומיים בשבוע במשך כמה חודשים (כל בית ספר והחלטותיו הוא) עד לקבלת רישיון שיוט.

את השלבים המעשיים קובע התלמיד לפי לוח זמנים אשר נח לו במהלך השבוע. תוך כדי הלימוד העיוני קיימות הדגמות של הפלגות כחלק מתוכנית הלימודים. קורס יאכטות הוא אמונה של משיטים וסקיפרים ידועי שם להעביר את המקצוע לכל המי ומי, לטענתם אורח חיים ימי הוא אורח החיים הטוב ביותר ועל מנת להעניק ממנו לאלו אשר לא טעמו של מקום או תפקיד, קורס יאכטות הוא הדרך הבטוחה ללימוד שהוא גם פרנסה, תחביב, ביטחון ועוצמה. אם היו שואלים אותי לפני עשר שנים, לא חשבתי שאני יאהב את זה, אבל מצא חן בעיני גם תכשיטים רק אחרי פרק זמן מסוים.

 


אודות מחבר המאמר

 

שייט ביאכטה תמיד מהנה ואידאלי ליום שבת שטוף שמש. מתאמים עם סקיפר מנוסה ויוצאים עם אדם קרוב ללב הים. שמעתי על הרבה אנשים שהציעו נישואין על יאכטה. 

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.