אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קרמיקה ומטבחים

 

כולנו דואגים לקרמיקה טובה במקומות כמו המטבח והאמבטיה אך גם נושא היופי הוא דבר חשוב היום שכדאי לקחת בחשבון, אלא שכמות סוגי הקרמיקות המאוירות היום הוא עצום והבחירה מורכבת יותר ויותר מחנות לחנות ומגלריה לגלריה. אני אימצתי לי פיתרון פשוט וקל ודאגתי לספר עליו לכל חברותיי כבר, קנייה של קרמיקה בצבע אחיד עדיף בהיר, צבעי השמנת, הלבן, הבז' ואפילו התכלת יהוו בסיס אשר עליו יצבע או יצייר אומן את אשר תבקשו בהתאם למקום בו הולכת לעמוד הקרמיקה.

תוכלו להביא את הקרמיקה ולבקש לצייר עליה ורק אחר כך לדאוג להדביק אותה על גבי הקיר, ניתן גם לעשות הפוך, להדביק הקרמיקה באזור הרצוי ולבקש מהאומן להגיע אליכם הביתה ולצייר על גבי הקרמיקה המודבקת. אלא שנושא הציור על הקרמיקה חייב להיעשות על ידי אדם המבין בתחום, המכיר מקרוב את תכונותיה של הקרמיקה, יתרונותיה, חסרונותיה ורק על מנת שהאומנות תצא בצורה מדויקת כפי רצונותיו של הלקוח, בעל הבית. גם אם מדובר באומן המכיר את החומרים ובאדם פשוט המוכשר ומכיר חומרים אילו מכיוון של יצירה ותחביב ניתן לתת בידיו את היצירה, אלא שהחיסרון היחיד במקרה של ציור על קרמיקה, הוא נושא העלות שבגלל החומרים, היצירה והעמל יעלה פעמים כפליים מן המחיר של הקרמיקה המצוירת / המודפסת למכירה בחנויות הקרמיקה ומוצרי הבית השונים.

לחלקנו שיפוצים הוא עולם ללא סוף. התחדשות מכל סוג שהוא מעוררת בנו תמיד את הרוגע, השלווה והבריאות הפיזית והנפשית לטוב בעבורינו אלא שאם מדובר בבית שלנו או בפינת המחמד ההתחדשות הופכת סיוטית יותר, מלאת בלגן, לכלוך אך אם היא מלווה בסבלנות היא שווה כל רגע. שיפוצים הם חלק בלתי נבדל מעולם הבנייה, מדובר בשידרוג של מצב קיים. האדריכלות וההנדסה על כן טרם ניגש לשלב ההריסה שתביא עימה בנייה חדשה עלינו לערוך תכנון מדויק של החדש שייבנה, להשיג היתרים מיוחדים באם יש צורך לבנייה זו ולהתחיל בבניית השלד, המילוי והגימורים.

כחלק מאופנת השיפוצים קיימת מציאות בה יתערב צד נוסף הקרוי "מעצב פנים" אשר יקשיב לדרישותינו ויפיק את המקסימום מן הבנייה העתידית על מנת לספק צרכינו, פעמים הוא אף יאיר את עינינו לעובדות מסוימות שלא נראות לנו לעין אלא לאנשי מקצוע בלבד, הוא יוכל להוזיל עלויות בשבילינו אך עדיין להעמיד את הדברים על פי הדרישה המקורית. הוא זה אשר יוכל להמליץ לנו כיצד לשלב בשיפוץ בצורה חכמה גם את אנשי החשמל והאינסטלציה שיעניקו לנו את הבסיס הדרוש ובמינימום טרחה.

חומרי הבנייה היום רבים ומגוונים בשימושם ובעיצובים חדשים, על מנת לדעת לשלב בין השניים כדאי לערוך סבב קצר בחנויות שונות הקשורות בעיצוב ושידרוג הבית כמו השקעה בחדרי ילדים, לשאול ולהתעניין על חומרים שונים, ערכם ומחיר, לשמוע מספר חוות דעת על מנת להתרשם עד הסוף באשר יתאים בדיוק לאופי ולפרקטיקה שלכם.

 


אודות מחבר המאמר

 

כל ביקור בחנות עיצוב הבית מראה דוגמאות יפים לקרמיקה למטבח.

נכתב על ידי דני גלעד

מעצב אתרי אינטרנט

WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.