אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסך אוויר לעסק

מסך אוויר לעסק הוא הפתרון יעיל ומודרני לבתי עסק אשר רוצים לשמור על אווירה נעימה, אוויר איכותי וקריר ובו בזמן גם לחסוך בחשמל. בעזרת מסך אוויר ניתן ליצור הפרדה בין שני חללים מבלי להשאיר דלתות סגורות. באופן זה התנועה בין החללים חופשית (גם אם מדובר בכניסה לעסק, ניתן ליצור הפרדה בין החוץ לפנים) והעסק נגיש יותר ללקוחות. לא רק זאת, מסך אוויר לעסק מונע פתיחה וסגירה של הדלת כך שנמנע מצב בו גלי חום או משבי קור חודרים פנימה.

מהו מסך אוויר לעסק

מסך אוויר לעסק נוצר על ידי הצבה של מכשיר הפולט אוויר כלפי מטה בעוצמה חזקה. המכשיר מוצב מעל הפתח, בדרך כלל פתח הכניסה לבניין אך ניתן להציב את מסך האוויר בכל פתח בעסק. האוויר הזורם כלפי מטה מהווה מסך החוצץ בין הפנים לחוץ ומאפשר את ההפרדה האקלימית בין החללים. זרם האוויר אמנם מהיר וחזק אך מתוכנן בצורה כזו שהוא אינו הופך למטרד והמעבר דרכו נעים עבור הלקוח.

יתרונותיו של מסך אוויר לעסק

לשימוש במסך אוויר יש יתרונות מרובים. ראשית, מסך אוויר לעסק יוצר הפרדה בין חללים מבלי להשאיר דלת סגורה. התנועה של האנשים בין החללים אינה מופרעת על ידי חסמים כמו דלתות או חלונות הזזה ובנוסף, המסך יוצר הפרדה מלאה בין האקלים החיצוני לפנימי כך שהחום (או הקור) מבחוץ לא זולג פנימה. זה היתרון השני והמשמעותי כל כך של מסך אוויר. באופן זה מסך האוויר גם חוסך כסף שכן האנרגיה המתבזבזת עקב איבוד חום או קור לסביבה דורשת מהמזגנים לפעול בעוצמה גבוהה יותר, מה שאומר עלויות גבוהות יותר. יתרון משני אך חשוב של מסכי אוויר הוא שהאוויר שהם פולטים מונע מחרקים ושאר מזיקי לחדור פנימה.לחברתנו ניסיון עשיר בהתקנת מסכי אוויר בשלל חללים ובתי עסק. ניסיון זה מתורגם ליכולת להתאים את מסך האוויר הכי נכון עבור העסק שלך, בהתחשב בצרכי הקירור/חימום, גודל ומבנה החלל וגודל הפתחים. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת אנו יוצרים מערכת אופטימלית המותאמת ספציפית לעסק שלך – כך שתקבל את הפתרון האידיאלי.


אודות מחבר המאמר

LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.