אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכנת הנהלת חשבונות – מיהו ספק התוכנה המתאים לעסק שלכם?! – חלק ב'

במאמר הקודם בסדרה, "תוכנת הנהלת חשבונות – מיהו ספק התוכנה המתאים לעסק שלכם?!", דנו בחשיבות בחינת ספק התוכנה, בשלושה פרמטרים, המעידים על יכולת הישרדות חזקה בשוק, יחסי עבודה טובים עם הלקוחות שלו וחזון לעתיד:

הפעם, נעסוק בנושא התמיכה והתחזוקה שמשחק תפקיד מרכזי, ביחסי העבודה בפועל עם הספק, במהלך תקופת ההתקשרות עימו.

רוב ספקי התוכנה הקיימים בשוק, מציעים שרותי תמיכה ותחזוקה הכוללים: תמיכה בסיסית ושדרוגים של התוכנה, תמורת תשלום שנתי, המחושב לפי אחוז מתוך המחיר ששולם בגין התוכנה. מכיוון שהשירותים האלה מוצעים בעלויות שונות ובתנאים מגוונים, חשוב ומומלץ לבחון את הדקויות ולברר:

 

בירור מראש של נקודות אלו יסייע לכם בבחירת ספק התוכנה המתאים לכם ביותר מבחינת שירותי התמיכה והתחזוקה השוטפת של המערכת.

 


אודות מחבר המאמר

מנהלת היישום בחברת אשבל טכנולוגיות המתמחה בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות Priority ו-ZOOM, תוכנות אינטגרטיביות לניהול ארגוני כולל WMS/ERP/CRM של גופים תעשייתיים, מסחריים וציבוריים בארץ ובעולם.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.