אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרצאה על בית הכלא השמור ביותר בעולם - מהו ואיך לצאת ממנו?

הרצאה על בית הכלא השמור ביותר בעולם - מהו ואיך לצאת ממנו?

בית הכלא השמור בעולם שאין שום אפשרות בעולם לצאת ממנו, ובית הכלא הזה הוא הרצון העצמי של האדם. הרצון של האדם, זה שהאדם רוצה דברים זה הכלא הגדול בעולם. וזה בית הכלא השמור בעולם כי אי אפשר לצאת ממנו.

המהות של כלא - מקום מוגבל - מקום שמחליטים לך, נותנים לך לעסוק עבודות פרך. מענים אותך ולא משלמים לך אם זה אכזרי יותר.

בית הכלא זה הרצון העצמי של האדם, מאמלל אותו. הרצון העצמי מגביל את הטוב של האדם, אם לא היה לאדם רצון עצמי היה מרגיש שהכל טוב. ככל שהרצונות של האדם מתגבשים הוא מתחיל לסבול. ברגע שילד מתחיל לדעת מה הוא רוצה זה טוב וזה רע. הרצון של האדם מגביל אותו ומשעבד אותו. כל יום האדם עובד אצל הרצון העצמי שלו. נדמה לאדם שהוא חופשי ועושה את מה שהוא רוצה.

אדם עושה את מה שהוא רוצה והוא עבד של הרצון שלו. אדם רוצה ככה ויכול לרצות אחרת וכדי שירצה אחרת צריך שיהיה לו רצון לרצות אחרת.

מי שבסוף מחליט אם ללכת ימינה / שמאלה זה הרצון. אף אחד בעולם לא בחר ברצון שלו. האדם נוצר עם רצון. הרצון הזה הוא בית הכלא בגדול בעולם. אין לך אפשרות לברוח תקנה את זה תרגיש רע. לא משנה מה תעשה תרגיש רע. הרצון מאמלל אותו.

אם יש לו רצון הוא לא יכול להיות מאושר. גם בתוך החלום הוא רוצה רצונות, בתוך החלום מי שיתבונן האדם קיים, זו דמות וירטואלית הקיימת ברמת התודעה וגם שם יש לו רצון. לא משנה מה האדם עושה. בתוך החלום יש רצונות. אף אחד לא יכול לבחור אחרת ממה שהוא רוצה.

הרצון שלך לצאת מבית כלא הוא רצון לרצות להפסיק לרצות גם רצון. איך תצא בלי לרצות. יש כאן פרדוקס שלא נותן לך לצאת. הרצון לצאת גם שיעבוד. כל מה שאדם ירצה זה גם רצון. הרצון מלווה אותו לכל מקום. כל הזמן שאדם רוצה הוא בבית כלא. ואעפ"כ נשאלת השאלה מאחר שזה פרדוקס, איך ניתן לצאת ממנו?

יש רק דרך אחת ע"י ששוללים את השורש של הפרדוקס ע"י שאדם יבין שלמציאות אין פרדוקס ממילא לא יהיה לו רצון עצמי. האם האדם יתבונן מספיק מי כאן רוצה? למה רוצה? המציאות רוצה? גם המציאות נמצאת בבית הכלא העצמי שלה, גם המציאות בכלא אתה בכלא של המציאות. אדם צריך לגלות מאיפה נוצר הרצון הראשון בכל העולם כולו. מאיפה נוצר בכלל רצון? ואז הוא יגלה מצד האמת שאין בית כלא, שתמיד אדם עושה את מה שהוא רוצה. ע"י המילה אמת, ההבנה של שורש הרצון היא הדרך היחידה לצאת מבית הכלא.

המאמר מאת אליעד כהן מרצה הרצאות www.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות על לדעת, הרצאות, אימון אישי קאוצ'ינג, שינה / חלומות, תודעה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר הרצאה על בית הכלא השמור ביותר בעולם - מהו ואיך לצאת ממנו?

מאת אליעד כהן מרצה הרצאות www.EIP.co.il | מרצה הרצאות אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.