אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מקימים ספא? כל מה שחשוב לדעת!

בשעה טובה! החלטתם לפתוח את הספא אותו תמיד רציתם. לא יעבור זמן רב עד שתגלו כי קיימים כמה פעולות שיש לבצע עד להפיכת החלום למציאות.

לאחר שתסיימו את כתיבתה של התוכנית העסקית, קבלת הלוואה, ואיתור חלל נכון במיקום טוב, תוכלו להתפנות לבחירת ספק ציוד לספא. ישנה חשיבות רבה לרכישת הציוד הנכון בהתאם לטיפולים המוצעים במקום. כמו כן, יש מכוני טיפולים שמעדיפים לשכור את הציוד כדי להקטין את עלויות התפעול הראשוניות של העסק.

איך בוחרים את ציוד הספא הנכון? הפרמטרים בהם נמדד ציוד ספא איכותי הם: עמידות, אמינות, אסתטיקה, בטיחות, שירות (כולל הדרכה) ותחזוקה. בהתאם, חשוב לבחור ציוד עמיד, ברמת בטיחות גבוהה, החברה המייצרת אמינה, מעניקה אחריות על מוצריה וכן שירות טוב, הכולל שירותי תחזוקה והדרכה על מוצריה.

תחילה, כדאי לבחור מהם הטיפולים יוצעו בספא: עיסוי? טיפולי יופי? הידרותרפיה? לכל אחד מהם סוג שונה של ציוד וריהוט. הריהוט בספא צריך להתאים, כמובן, לטיפולים הקיימים במקום. ההחלטה אילו טיפולים ישנם בספא משפיעה על אלמנטים שונים בעת בחירת הריהוט.

ראשית, לריהוט יש תפקיד פונקציונלי. משמעות הדבר היא, כי על הספא להכיל את כל הריהוט הדרוש למתן הטיפולים ולעמוד בציפיות של המטופלים. כמו כן, הריהוט במכון הטיפולים צריך לספק תחושת נוחות למטופלים ולמטפל. מסיבה זו, מומלץ לבחור בריהוט  שניתן לכוונן, על מנת שיתאימו הן למטופל והן למטפל.

לאחר שהחלטתם מהם סוגי הטיפולים שיינתנו במקום, כדאי להחליט איזה ציוד יירכש באמצעות יצרנים, ספקי שירות, יועצי ספא ומפעילי הציוד הרצוי. כדאי לשוחח גם עם הלקוחות הפוטנציאליים של מכון הטיפולים. לאחר ההתייעצויות, מגיע זמן ההתנסות: כדאי לנסות את הציוד שאתם עומדים לרכוש ולקבל המלצות מעם אנשים בעלי ניסיון.

חלל הטיפול: שמרו מקום גם לאחסון מלבד קניית הציוד לטיפול, קיימת חשיבות למקום בו יינתן הטיפול ולחלל הטיפולים. כך למשל, לאלו יש השפעה על כמות החדרים הדרושים לטיפולים.

לדוגמה, יש חדרים שניתן להשתמש בהם למספר טיפולים, כך שניתן להביא למקסימום את פוטנציאל ההכנסות מהם. מאידך, יש מצבים שרצוי להשתמש במספר חדרים במקביל, למשל, כאשר כמה מטופלים מבקשים לקבל את אותו הטיפול במקביל. באותו האופן, מומלץ כי בחלל הטיפול יהיה מקום רב לאחסון. לדוגמה, בחדרי הטיפולים רצוי להותיר מקום מתאים לציוד שנקנה כך שיוותר גם מקום לביצוע הטיפולים עצמם ומרחב ללקוח עצמו. רצוי להותיר מספיק מקום לאחסון ציוד ואביזרים כאשר הם לא בשימוש.


אודות מחבר המאמר

http://spa-equipment.net

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.