אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סופשבוע בצימר בצפון

בסופשבוע שעבר היינו בחופשה בצימר מפנק בצפון אני, והמשפחה   ומשפחה נוספת של חברים.  שהינו במושב הרחק מהרעש של העיר בו שומעים רק ציוץ ציפורים. במושב היו ארבע בקתות עץ מאובזרות שהינו בבקתת עץ מפוארת כשמסביבה צמחייה ופרחים. בחרנו בבקתה שהיא סוויטה מרווחת ובה סלון ענק עם טלוויזיית LCD ,ערוצי לווין ,מערכת קולנוע ביתי מטבח המצויד  עם מיקרוגל,  מקרר, מכשיר של מים מינרלים ומכונת קפה משוכללת, שני חדרי שינה אחד עבור ההורים והשני נמצא בקומת הגלריה עם מיטה נפתחת ומיטה נוספת כך ששלושה ילדים יכלו לישון בו ברווחה. המיטות היו נוחות יותר מאלה שיש לנו בבית. בחדר הילדים הייתה עוד LCD   וכן, די.וי.די.  מכיוון שהחדר של הילדים נמצא בקומה השנייה להורים יש את מלוא הפרטיות. בנוסף בבקתה הייתה פינת אוכל איכותית ונעימה בפנים וגם בחוץ

המארחים דאגו לשלל פינוקים של שוקולדים, פירות העונה בסלסלה, כפכפים ,  סבונים עם ניחוח נפלא , קרמים לגוף ומיני שמנים באמבטיה ניצב לו ג'קוזי גדול ומפואר. הילדים התרגשו מאוד ומייד הכריזו שזה יהיה ביתנו החדש המארחים שלנו היו לבביים ומקסימים. הם הסבירו לנו על האזור. המארחים אמרו לנו שאם יש לנו שאלות או בקשות ניגש אליהם בלי לחשוב פעמיים כשיצאנו לגינה הגדולה הילדים החלו מייד לרוץ ולהתנדנד בנדנדות ולשכב בערסל. הילדים הרגישו חופשיים ולא הרגשנו אותם בכלל בסוף השבוע

עם רדת הערב הודלקה במקום תאורה צבעונית ונעימה. ישבנו עם החברים והדלקנו את המנגל צחקנו ונהנינו בעוד שהילדים רצו חופשיים בחצר בבוקר הוגשה לנו ארוחת בוקר כפרית מעולה שכללה לחמים מתוצרת בית , מגוון גבינות משובחות מן הגליל, ירקות חתוכים ומיץ תפוזים טבעי. ישבנו במרפסת מהופנטים ממראה הנוף שמסביב. האוויר בגליל נקי וצלול והשקט מכניס אתכם מייד לשלווה. לאחר הארוחה הלכנו להתייעץ עם מארחינו על אטרקציות באזור. יצאנו לטיול טרקטורוניםבאזור במסלולים אתגריים. היו לנו חוויות ונסענו בינות למרחבים מרהיבים את ארוחת הצהריים אכלנו במסעדת גורמה בגליל בה הוגש לנו מבחר בשרים משובח ומנות מעולות . לאחר המסעדה טיילנו בשמורת טבע . הילדים עסקו בפעילות גופנית לשם שינוי, במקום לשבת מול המחשב כל היום, הם ראו בעלי חיים וצמחים , שיחקו במרחבים ללא מריבות או אמירות כמו: אמא משעמם לי"

בערב שבנו  לצימר המפואר שלנו ואכלנו במסעדה במקום. התפריט כלל מבחר של מנות גורמה מעולות הילדים נהנו מארוחת ילדים עם המבורגר מבשר משובח וצ'יפס טרי ופריך למחרת הלכנו לשחות בבריכה שמושב. סביב הבריכה הגדולה היו כסאות נוח ושטחי דשא גדולים הענקית התפרשו מדשאות מוריקות עם מקומות ישיבה נוחים. הילדים שחו, אכלו ארטיקים   והתגלשו במגלשות. אחר הצהריים רכבנו על סוסים. רכבנו במקומות מקסימים, הילדים רכבו עם המדריכים והיו בשמיים.

בערב כשהילדים העייפים הגמורים  הלכו לישון, נחנו  בג'קוזי מלא בשמנים ארומטיים החלטנו שמעכשיו ניסע תמיד לצימרים בגליל. החופשה בצפון היא מושלמת ויש בה את כל המרכיבים הדרושים כמו שקט, מרחבים, נוף מרהיב, אתרים רבים ופעילויות לכל המשפחה ובקתות אירוח ברמה גבוהה

אודות מחבר המאמר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.