אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס עיצוב גרפי

אם תהיתם למה כל כך הרבה אנשים מתעניינים בביצוע קורס עיצוב גרפי, הסיבה היא ברורה: בשנים האחרונות הדרישה לאנשי עיצוב גרפי בשוק הולכת וגוברת. החידוש האחרון בתחום קורסי העיצוב גרפי במסגרת פתיחת הדלת לעידן המודרני הוא: קורס של עיצוב גרפי מקוון, המוכר לרבים גם בשם: אונליין.

 

קורס עיצוב גרפי - "מה הוא נותן לי.."

 

פעמים לא ברור לאנשים שמעוניינים לעסוק בתחום העיצוב הגרפי, מדוע הם צריכים לעבור קורס עיצוב גרפי. יש כאלה שמעדיפים ללמוד בעצמם רק את הנושאים הקרובים אל ליבם ואלו שבהם הם מעוניינים לעסוק ולא ללמוד את כל "המבואות חובה" של הקורס. הדבר שאנשים אלו לא לוקחים בחשבון הוא כי כאשר מתחילים להשתלב בעולם העיצוב הגרפי, לא תמיד יבקשו מכם לעשות בדיוק את מה אתם אוהבים, ישנם מצבים שונים שבהם נדרש המעצב הגרפי לחלוש על מגוון תחומים ובראיונות העבודה רוב המעסיקים מעוניינים להעסיק אדם בעל ידע רב ובסיס בעיצוב הגרפי מאשר אדם החולש רק על תחום אחד של העיצוב. רבים מגדירים זאת כ"מקצוענות". כמו בכל דבר בחיים ישנו פער בין אדם בעל ידע רב לאדם הדיוט (דהיינו, זה המומחה רק בפן אחד של תחום כלשהו) ומן הסתם בין אדם בעל ידע רב לבין הדיוט יש פער רב.

 

קורס עיצוב גרפי - תוכנות וחומר עיוני

 

תוכנות מחשבים- קורס העיצוב הגרפי מכיל לרוב תוכנות של עיצוב גרפי שבהם משתמשים בעולם העיצוב ושפעמים רבות עולות שלא בזול אם הנכם בוחרים לקנות אותם עצמאית. בקורס ילמדו הסטודנטים למה מיועדת כל תוכנה ותוכנה, כיצד להשתמש בה, מגוון כלים שהיא נותנת למעצבים וידע מעשי. דהיינו, תרגיל שונים בתוכנות, עד אשר הסטודנט מרגיש כי הוא שולט בבסיס שלה. התוכנות הנלמדות הן: פוטושופ- אחת התוכנות המוכרות ביותר בשוק העבודה של חברת אדובי. אינדיזיין- זוהי תוכנץ עימוד פופולארית. תוכנה זו מאפשרת ליצור מוצרים שבתוכם יהיו כל מיני שילובים של אלמנטים שונים. לרוב עלונים המערבים שילוב של מלל עם תמונות או צורות גרפיות אחרות, חוברות, מיני עלונים ועוד נוצרו על ידי שימוש בתוכנת האינדיזיין.אילוסטרייטר- כמו שתי התוכנות הראשונות שציינו גם תוכנת האילוסטרייטר המהווה חלק מתוכנית הלימודים: קורס עיצוב גרפי, היא תוכנה שיוצרה על ידי חברת אדובי. תוכנה זו שפותחה במקור עבור מחשבי המקינטוש, פותחה בשלב מאוחר יותר גם עבור מערכת ההפעלה של ווינדוס וזאת משום הדרישה הרבה אליה. תוכנת האילוסטרייטור משמשת לרוב לעיצוב המערב תלת מימד, עיצוב של גרפים מסוימים, של לוגואים ועוד. כמו כן קורס עיצוב גרפי לרוב יכיל את הנושאים הבאים: התיאוריה של העיצוב הגרפי, תורת הצבע- הכרת היסודות, הדמייה של הצבע, מיזוגו ואיזונו. טיפוגרפיה (תורת האות), עבודה עם תמונות ועוד.

 

קורס עיצוב גרפי אונליין - יתרונות

 

לוח זמנים- אתם קובעים את הימים שנוחים לכם ללמוד בהם ואת השעות שנוחות לכם, אתם לא תלויים במרצה ובמכללה. אם אתם עובדים במשרה מלאה, בשעות לא שגרתיות או שימי חול בעייתיים לכם כי אתם מעוניינים להקדיש את השעות הפנויות המעטות שלכם ביום חול לילדים, קורס עיצוב גרפי אונליין נותן לכם את האופציה ללמוד בכל רגע נתון עם מורה פרטי במסך שלכם אחד על אחד  וגם בשעות הלילה, בשעות הבוקר המוקדמות ובכל זמן שתבחרו. אין ביטולים, אין איחורים ואין הגבלות.מיקום- אתם לא תלויי מיקום. אתם יכולים לעבור קורס עיצוב גרפי אונליין מנוחיות ביתכם, בחלל הנוח לכם ביותר ומהמחשב האישי שלכם. ישנם יתרונות רבים נוספים, אך מנינו בפניכם את המרכזיים.קורס עיצוב גרפי אונליין - כי היום אפשר ללמוד עיצוב גרפי גם בבית


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום אתרים" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.