אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כניסה לענף הדוגמנות - דרישות ובקשות

סוכנויות דוגמנות בארץ ישראל וכן כל סוכנות דוגמנות ברחבי העולם מגבילים את הכניסה לסוכנות ולא כל מי שרוצה להיות דוגמן או רוצה להיות דוגמנית יכולים להירשם אצל סוכנות דוגמנות ולהתחיל לעבוד בתור דוגמנים.

 

כל סוכנות דוגמנות, לא משנה אם זו סוכנות דוגמנות באחת מבירות האופנה החשובות בעולם, כמו לדוגמא: איטליה, הונג קונג, צרפת או ניו יורק ועד סוכנויות בארץ, כמו לדוגמא: סוכנות דוגמנות בחיפה או סוכנות דוגמנות בקריות, כל אחד ואחת אשר רוצים להצטרף לסוכנות צריכים לעמוד בסטנדרטים חיצוניים. ראשית, סטנדרט הגובה.

 

עולם האופנה אוהב דוגמנים ודוגמניות גבוהים יותר מן הממוצע ומדובר על גובה של 1.73, כאשר המינימום הינו 1.70 וכל אחת אשר רוצה לעבוד בחוץ לארץ חייבת להיות מעל 1.75 וגברים צריכים להיות מעל 1.80. כל אחת ואחד אשר נמצאים מתחת לגובה הזה יכולים לוותר מראש על הצטרפות לסוכנות דוגמנות.

 

סטנדרט נוסף הינו היקף הגוף. כלומר, גברים צריכים להיות בעלי גוף שרירי מעל הממוצע ונשים צריכים להיות בטווח הקרוב של היקף חזה- 90 סנטימטרים, מותניים- 60 סנטימטרים וישבן- 90 סנטימטרים. סטנדרט עליון וחשוב במיוחד הינו פרופורציה בין החלקים השונים בגוף, אסתטיקה וכמובן יופי.

 

יופי הינו בעיני המתבונן, אך אסתטיקה קשורה לעור נקי וחלק ללא פצעי אקנה או פצעים אחרים, ללא שיער מיותר אשר ניתן לטפל לצמיתות על ידי אינפרא אדום או טיפולי לייזר וגוף בריא- חשוב לשמור על תזונה נכונה כי כל סטייה משמעותית מן הנורמה בנוגע לעלייה במשקל או ירידה במשקל פוגעת בגוף וניתן לראות זאת מבחוץ.

 

כל אלו ועוד סטנדרטים נוספים אשר קשורים לביטחון עצמי, לעניין את מנהלי הסוכנות עם סיפורי חיים מרתקים, חברותיות ועוד נקודות אישיותיות, כל אלו נבדקים אצל סוכנות דוגמנות בחיפה, סוכנות דוגמנות בקריות, סוכנות בתל אביב, בדרום הארץ ובכל העולם.

 

הפגישה הראשונה בסוכנות הדוגמנות חשובה מאוד. צריך להרשים את מנהלי הסוכנות ולנסות להתעלם מהלחץ אשר אתם חווים. חשוב להרשים, לספר, להקשיב וכמובן להיראות בריאים ולהתלבש בצורה אופנתית ומוקפדת.


אודות מחבר המאמר

אלי גולדמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.