אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אומגה 3 יתרונות

 

החיים המודרנים שינו את האדם מקצת לקצת, כמובן שבאופן טוב ורע, החיים שלנו היום נוחים מבעבר, קצת חם ולח – יש מזגן, יש קצת מרחק ללכת ברגל, למה אם יש אוטו או רכבת או מטוס. בקיצור, הקידמה הטכנולוגית לקחה אותנו קדימה וקדימה לחיים נוחים ונעימים יותר, אך החיים המודרנים שלנו לא הכל טוב, נוח ונעים, הקידמה הטכנולוגית הכניסה לחיינו זיהום, התחממות גלובלית ואפילו קרינה ממש בתוך הבית שלנו בצורת מיקרוגל או מכשיר טלפון נייד, ובטבע כמו בטבע, כשהקידמה דוהרת קדימה, הגוף שלנו מאבד המון מהחוזק וחיסון שלו מפני כל החסרונות שציינו מקודם, אומגה 3 הוא מוצר שמונפק מחמוצות שומן של דגים, ולא סתם דגים אלא דגים שחיים במעמקי האוקינוס, האצות שמהם ניזונים אותם דגים הן אלה שהופכות את חומצות השומן וכמובן גם את אומגה 3 לתרופה של הטבע.

צריכה של אומגה 3 באופן קבוע מביאה לחיזוק פנופנלי של המערכת החיסונית שבגוף, בנוסף לכל הויטמנים שמכילה אומגה 3, הגוף שלנו הוא כידוע מכונה משומנת שצריכה תשומת לב והבנה רבה, בשנים האחרונות קשה להתעלם מהעובדה שאנחנו פשוט הופכים חולים בתדירות גבוה יותר ויותר, הסביבה שלנו לרוב אינה נקייה וסטרילית, זיהום ממכוניות, קרינה ממכשירים סלולריים הם רק חלק מהסיבות שאנחנו חולים בתדירות שכזאת, תרופות שנרקחות במעבדות לרוב מטפלות בבעיות ספציפיות אך אינם מומלצות באופן שוטף ורציף, אומגה 3 היא למעשה תרופת סבתא שאם נוטלים באופן שוטף, אומגה 3 יכולה אף למנוע הידבקות במחלות רבות, ואפילו אם כבר חלינו, אומגה 3 מחזקת את המערכת החיסונית בגוף, מה שאומר שנוכל להחלים מהר יותר בעזרת אומגה 3 ונטילה שוטפת של אומגה 3.

מחקרים רבים נעשו בכדי לגלות את הסגולות של אומגה 3, לאחר אותם מחקרים רבים גילו מדענים כי נטילת אומגה 3 באופן שוטף יכולה לשפר את אורח החיים המודרני באופן קיצוני וניכר, אומגה 3 מחזקת את המערכת החיסונית של הגוף באופן שמעניק למערכת החיסונית של הגוף את החיסון והחוזק לעמוד בפני מחלות רבות כמו צינון, תפקוד הלב וכו'. אומגה 3 כמו שכבר ציינו היא פשוט תרופה שמגיעה ממעמקי האוקינוס, מהטבע, מה שאנחנו קוראים תרופת סבתא וזאת משום שהיא הייתה מוכרת רק לאנשים במקומות רחוקים בעולם שניזונו מדגים ולא ידעו, באופן מדעי כמובן, מה הם התכונות והסגולות שטמונות באומגה 3 שמגיעה מחומצות השומן של הדגים. אומגה 3 יכולה לשפר ולשנות אורח חיים לבריא ואיכותי יותר, במיוחד בחיים המודרנים שאנו חיים כיום.

 


אודות מחבר המאמר

1buy1

קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.