אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תכשיטים כאביזרי אופנה

תכשיטים הם אקססורי חובה המשלים את ההופעה ומשדרג את הרושם. בחירת תכשיטים תלויה בטעם האישי, התקציב והסטייל של האישה . תכשיטים עשויים מחומרים שונים כמו: כסף, זהב,  ציפוי זהב, פיוטר, חרוזים, תוספות של עיצובי עור . יש תכשיטים המתאימים ליום יום ואחרים לאירועים בערב.

מה נשים אוהבות לענוד ?תכשיטים כוללים פריטים כמו שרשראות, טבעות, עגילים, צמידים ליד ולקרסול ועגילים. ישנם סגנונות שונים של תכשיטים לכל מיני מטרות כמו:תכשיטים עם מוטיבים מהיהדות והקבלה – עם אלמנטים  הקבלה והיהדות  כמו סמלים שונים, קטעי פסוקים, אבנים עם תכונות שונות. תכשיטים אלה נועדו לעזור למי שמקבל אותם בתחומים שונים בחיים כמו אהבה, פריון, בריאות ופרנסה. התכשיט יכול להיות תליון של מגן דוד, חמסה, מפתח אהבה, עץ החיים ועוד .

תכשיטים עם סמלים אסטרולוגיים – הכוללים תליונים עם סמלי השמש, הירח והכוכבים והמזלות. אפשר לתת אותם כשי לחבר קרוב

תכשיטים לכלות – הבחירה בתכשיט לכלות צריכה להיות אלגנטית ומאופקת  קלאסית ויוקרתית. כדאי לבחור היא  שרשראות עם קריסטלים או פנינים לבנות , עגילים משובצים באבנים ועוד. צריך לבחור תכשיט עדין המתאים לשמלת הכלה ושומר על מראה הדור ומאופק ולא צעקני או פשוט.

טבעות אירוסין ונישואין – אחד משיאי ההכנות ליום הגדול הוא קנייה של טבעת לכלה מיועדת . הטבעת  מלווה את הכלה למשך כל החיים. זוגות המתארסים בוחרים מקושטת ולא חלקה לאירוסין מכיוון שהן לא חייבות להיות חלקות ועגולות . טבעות אירוסין בדרך כלל מקושטות באבני חן כמו יהלום אחד גדול או כמה יהלומים קטנים. לרוב הן עשויות זהב 14 קראט או כסף. טבעות נישואין הן חלקות ועשויות מזהב צהוב, זהב לבן או כסף. {מבחר הטבעות כולל שלל עיטורים, טקסטורות וריקועים | ישנן טבעות עם עצובים מרהיבים של פסים בגוונים שונים.

תכשיטים בעבודת יד – מיוצרים ברמה גבוהה   אינו מיוצר כסדרה המונית. התכשיטים עשויים מחומרים יקרים כמו זהב , כסף ואבני חן או מחומרים פשוטים יותר, בהתאם להזמנת הלקוח ולתקציבו.

תכשיטים עתיקים – תכשיטים המיובאים מארצות שונות במערב ובמזרח או עשויים בעבודת יד בסגנון עתיק. התכשיטים הם בעלי מראה רומנטי ורקע היסטורי . יש תכשיטים המשובצים באבנים יקרות ואחרים עם טקסטורות מיוחדות , תכשיטים בנוסח רטרו או בני מאה שנה. כאשר לתכשיטים יש סיפור משפחתי עתיק יש להם גם ערך סנטימנטאלי.

תכשיטי יוקרה – תכשיטים הם סמל מעמדי .   נשים רבות אוהבות להפגין את מעמדם ועושרם עם תכשיטי יהלומים וזהב. תכשיטים של מעצבים נודעים

תכשיטים ניתן לרכוש בחנויות או להזמין מצורפים בהזמנה אישית. תכשיטים תמיד ישמחו את האדם הקרוב אליכם רכישת תכשיט כמתנה מתאימה ליום הולדת, בת מצווה, חגיגת יום נישואין וכמובן הטבעות לאירוסין ולחתונה. מומלץ להוסיף הקדשה מיוחדת שמוסיפה לתכשיט ערך רגשי.


אודות מחבר המאמר

http://good-fashion-accessories.com/index.php

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.