אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תוכנת הנהלת חשבונות – מיהו ספק התוכנה המתאים לעסק שלכם?! – חלק ג'

במאמר זה, השלישי בסדרה, "תוכנת הנהלת חשבונות – מיהו ספק התוכנה המתאים לעסק שלכם?!" נתמקד במרכיבי היישום וההדרכה של התוכנה, כפי שמבוצעים על ידי הספק הפוטנציאלי. סוגיות אלו, משלימות את רשימת הפרמטרים לבחינת ספק התוכנה, כפי שפרטנו במאמרים הקודמים:

יישום התוכנה

מרבית התוכנות המוצעות בשוק, תהיה זו תוכנה להנהלת חשבונות, תוכנה לניהול מחסנים, תוכנה לניהול עסק או כל תוכנה אחרת, הן תוכנות מדף. למרות זאת, על מנת להציג פתרון מקצועי ויעיל, ספק התוכנה הפוטנציאלי, אמור להשקיע משאבים, בהכרות עם אופי העבודה הקיים, בלימוד צרכי החברה שלכם ובהבנת הציפיות והדרישות העיקריות שלכם מהמערכת.

גם ביישום התוכנה, כמו גם כמו בפרמטרים הקודמים שבחנו, הגישה המומלצת היא לקבל מראש כמה שיותר מידע, לדוגמא:

תרגול והדרכה

על מנת להקל על המשתמשים את תחילת הדרך עם המערכת החדשה, רצוי לכלול בתקציב הפרויקט מרכיבים של תרגול והדרכה, ולברר מראש:

לאוסף המרכיבים האלה, יש השפעה ישירה על התקציב והלו"ז של פרוייקט יישום המערכת, ולכן תוכנית כתובה, המגדירה את המחויבות המשותפת של הספק/המפיץ ושלך, מסייעת לעמוד ביעדים שנקבעו.

בחינת אוסף הפרמטרים, בהם דנה סדרת מאמרים זו, טרם ההתקשרות עם ספק התוכנה, מסייעת בקבלת החלטה מושכלת בבחירת השותף המתאים ביותר, למימוש הדרישות העסקיות שלכם.


אודות מחבר המאמר

מנהלת היישום בחברת אשבל טכנולוגיות המתמחה בפיתוח, שיווק ויישום של מערכות Priority ו-ZOOM, תוכנות אינטגרטיביות לניהול ארגוני כולל WMS/ERP/CRM של גופים תעשייתיים, מסחריים וציבוריים בארץ ובעולם.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.