אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שצריך לדעת על שירותי שליחויות

שליחויות היא מילה חדשה לפעילות שהתחילה ברגע שבני אדם התחילו להעביר מסרים וחבילות מאחד לשני וממקום למקום, החל משליחי המלוכה ועד שירותי הדואר השונים. האופציות כיום להעברת מסרים בין אנשים הן מגוונות באותה מידה כמו אמצעי התקשורת אך  הצורך עליו עונים שירותי שליחויות הוא הצורך בדיוור מהיר ובטוח של חבילות בגדלים שונים וטיפול במשימות גוזלות זמן אחרות.

מה היתרון בשירותי שליחויות ?

בהשוואה לדואר ישראל שירותי שליחויות הם בתי עסק יותר קטנים ולכן מותאמים לצרכי הלקוח, אין צורך לעמוד בתור בסניף הדואר או לשלשל מכתבים לתיבה ולקוות שהיא מיועדת לריקון בזמן הקרוב. היתרון של כל חברת שליחויות על פני הדואר נעוץ בהפעלת שליחים בעלי יכולת ניידות גבוהה המספקים שירותי דיוור באופן יום יומי ובטווח שעות רחב יותר מאשר הדואר. חברת שליחויות בתחומי ההפצה שלה מגיעה לכל כתובת הרבה יותר מהר מאשר דואר ישראל.בנוסף חברות שליחויות מאפשרות מעקב צמוד אחר המשלוח על ידי הלקוח.

מה כולל שירות שליחויות ?

שירות שליחויות כולל איסוף של הפריטים למשלוח או לטיפול אחר בין אם מדובר במסמכים, מזון, פרחים, חבילות, צ'קים או כל דבר אחר ומשלוח ליעד המבוקש, דיוור באמצעות שירות שליחויות כולל החתמה של הנמען בקבלת המשלוח.בחלק מהחברות המפעילות שירותי שליחויות מחיר ההזמנה כולל ביטוח שליחויות וסחורה הנועד להעניק בטחון ללקוח שהמשלוח אכן יגיע ליעדו ובמצב תקין, בחברות אחרות התשלום על ביטוח שליחויות וסחורה הוא בנפרד. בנוסף יש חברות שליחויות כיום המציעות שירות של הצמדת שליחים על בסיס חודשי או שנתי ללקוחות עם נפח שליחויות גדול או בעלי צרכים מיוחדים כלשהם.

מי המשתמשים בשירותי שליחויות ?

השימוש בשירות שליחויות מיועד לכל מי שצריך עזרה בביצוע מגוון שליחויות ומשימות הצריכות להתבצע כגון העברה מהירה של חבילות, מסמכים, כספים ועוד לכלל היעדים בישראל.  בתי עסק המעוניינים במשלוחים מהירים של מוצרים ללקוחותיהם, לקוחות פרטיים ועסקיים הזקוקים למסירות משפטיות, חנויות ועסקים הזקוקים למשלוחים על פי לוח הזמנים המיוחד להם וכן גם אנשים פרטיים שחסר להם הזמן לעסוק בהפקדות והעברות מסמכים.

מהם הסוגים השונים של שירותים המוצעים על ידי חברות שליחויות ?

חברות שליחויות שונות מציעות שירותי משלוחים מהירים עבור מקרים בהולים בהם המשלוח מתרחש תוך שעות ספורות ושירותי  שליחויות דיסקרטיים המיועדים להעברת חומרים מסווגים שחשוב שיגיעו לידיים הנכונות. קיימות חברות המציעות שירותי איסוף דואר במסגרתו נאסף דואר בסבבים קבועים, החברה ממיינת את הדואר ומבצעת את הטיפול בכל הפריטים – בין אם מדובר במשלוח, ביצוע הפקדות בנק, הגשות לבתי משפט, איתור פרטים לצורך זימון ועוד. סוג נוסף של שירות שליחויות הוא בלדרות שזה משלוח מאובטח של חפצים יקרי ערך כמו כספים, יהלומים, מסמכים, מוצרים רגישים וכן הלאה. חברות שליחויות רבות מציעות שירותי הפצה מרוכזת של חבילות, מסמכים ועוד המיועדים ללקוחות הזקוקים למשלוח כמות רבה של פריטים בקרב בתים פרטיים. במקרה זה שירות שליחויות טוב ידאג לבצע את החלוקה בשעות נוחות לאנשים המיועדים לקבל את החבילה או המוצר.

איך ניתן להוזיל מחירים בשירותי שליחויות ?

רוב החברות המעניקות הנחות ללקוחות בעלי נפח שליחויות גדול, למשל לקוחות המעוניינים בסבבי שליחויות קבועים בהיקף יום יומי או שבועי.

לפני הזמנת משלוח מחברת שליחויות טוב לוודא שהחברה מציעה את השירות לו אתם זקוקים ולזכור שחברה אמינה מטרתה להוריד מכם את ההתעסקות בפרטים השוליים של ניהול חייכם.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.