אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בעלי מקצוע ושקט נפשי- יש כזה דבר בכלל???

השקט הנפשי שלי מופר בקלות רבה, מספיק שדבר אחד לא יעבוד כמו שצריך בבית ואני אהיה לא רגוע למשך כל היום. למי פונים? זו השאלה העיקרית שמעסיקה אותי כיוון שאיני רוצה להיתקל באנשים מהרחוב, להכניס אותם אלי הביתה ועוד למנות אותם כאחראים לשקט הנפשי שלי... לכן אני אוהב לעשות זאת בצורה מסודרת. אני מעדיף לפנות למדריך שיקבץ לי בצורה מאורגנת (כמו שאני אוהב) בעלי מקצוע מכל הסוגים האפשריים. ועכשיו עולה שאלה נוספת... איזה מדריך? אז פניתי ל"דפי זהב" ומצאתי המון בעלי מקצוע מכל תחום, זה מאוד בלבל אותי ולא ידעתי מי מהאנשים עדיף. קיבלתי את התחושה שהם הכניסו למדריך את כל מי שרק אפשר... לאחר מכן פניתי ל"מקצוענים" ופה כבר הייתי קצת יותר מרוצה כי המבחר היה מצומצם והנחתי שיותר איכותי, אבל איך אני יכול לדעת הם איכותיים או לא? אני רוצה לבדוק את האנשים לפני שהם מגיעים אלי ולא יודע איך לעשות זאת... לבסוף גיליתי מדריך בשם "יצאת גדול" דבר ראשון, המבחר היה מצומצם כך שזה לא בלבל אותי, ובמדריך עצמו יכולתי לראות שבעלי המקצוע שמופיעים שם חייבים שיהיו להם קריטריונים מסוימים, ואני מדגיש שאלו קריטריונים ברי בדיקה כגון: תעודת יושר במשטרה, רישיון עבודה, משך הזמן שהם עוסקים במקצוע חייב להיות מעל 3 שנים. האמת היא שמאוד התרשמתי, והחלטתי להשתמש בהם ולהזמין אינסטלטור. האינסטלטור הגיע לביתי, היה אדיב מאוד, טיפל בבעיה במהירות ויעילות והמחיר שהוא גבה היה הוגן ביותר. וכדי ולבדוק את העניין של "יצאת גדול" עד הסוף החלטתי להתקשר למספר שמופיע במדריך ולראות האם הם עומדים מאחורי דבריהם כאשר הם מתחייבים לאחריות מלאה. פה הופתעתי אף יותר... לטלפון ענה לי בחור נחמד בשם יבגני שהיה דרוך לשמוע מה הבעיה. לא הייתה לי בעיה מהותית כי זה היה רק ניסיון אז אמרתי לו שאני מעוניין לשבח את אחד העובדים שלהם. בכל אופן עברתי חווית שירות מאוד טובה ואין ספק שאני אשתמש במדריך זה שוב ואף אמליץ לחברי. הזמנת אינסטלטור ושאלת את עצמך האם אני יכול לסמוך על אינסטלטור זה או איך אני יכול להיות בטוח שהמחיר שיגבה ממני האינסטלטור הוא מחיר הוגן.

האם האינסטלטור מקצועי, איך אני יכול לדעת אם בעל המקצוע הזה הוא לא חאפר. מה כולם עושים האם המלצה מפה לאוזן היא המלצה מספיק טובה או אולי כדאי להזמין אינסטלטור מאתר אינטרנט או מהעיתון. באותו ערב קיבלתי מדריך בעלי מקצוע שנבדקו. למדריך קוראים "יצאת גדול" פתחתי את המדריך וראיתי שלמען השקט הנפשי כדאי להזמין מהמדריך אינסטלטור וכך עשיתי.


אודות מחבר המאמר

פורטל בעלי מקצוע אמינים שנבדקו חשמלאים, אינסטלטורים ועוד. תלונות והמלצות על בעלי מקצוע שנותנים אחריות, דירוגבעלי מקצוע. "יצאת גדול" בודקת כל בעל מקצוע: את אמינותו ואת מקצועיותו.כנס ומצא בעל מקצוע מאושר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.