אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים למעבר דירה

המלצות- לפני שמזמינים שירות הובלות חשוב לבדוק אם מישהו במעגל המכרים שלכם עבר דירה ואם כן מי האנשים אשר מובילים את הציוד שלכם. בדיקת המלצות לשירות הובלות יכולה למנוע מכם להזמין מובילים גנבים, שקרנים או סתם לא אחראיים. במידה ואינכם מכירים שירות הובלות טוב, ניתן לבדוק במקומות נוספים, למשל "יצאת גדול" אשר בודקים איכות ואמינות של עסקים. "יצאת גדול" הוא מקור מצוין לשאוב ממנו מידע.

חפצים יקרי ערך- לכולנו יש בדירה חפצים חשובים כמו תכשיטים או המחשב הנייד, כדי לא להגיע למצב של מריבה עם שירות הובלות מסוים, עדיף להעביר את החפצים באופן עצמאי ברכב פרטי, ולא להסתמך על מובילים שיכול להיות שיתגלו כלא אחראים

מיון הקרטונים- רצוי ואף מומלץ לרשום על כל ארגז בצורה מפורטת ככל הניתן מה הוא מכיל, כך שכאשר שירות הובלות מעלה את הארגזים תוכלו כבר לפנות מקום ולהכניס כל ארגז לחדר אליו הוא מיועד. זה מקל גם על סידור הדירה לאחר מכן.

שעת ההובלה- הכי מעצבן זה איחור אופנתי של מובילים, אתם יושבים בבית מחכים ומחכים לבסוף מגיע שירות הובלות, ואתם בלחץ להעביר את הדברים. לכן טיפ חשוב הוא לקבוע הובלות דירה לשעות הבוקר המוקדמות לדוגמא 7 בבוקר. כך, מובילים לא יוכל לטעון שהם נתקעו בפקקים, וגם תהיו בוודאות ההובלה הראשונה שלהם באותו יום. קשה יותר למנוע איחורים בהובלות שבהן שעת ההגעה נקבעה לצהריים או אחרי הצהריים.

פגישה מוקדמת- כדי למנוע עיכובים מיותרים בזמן ההעברה, רצוי להזמין את חברת הובלות לבוא ולבחון את הציוד שיש בדירה, כך הוא יידע אם יש צורך בשימוש הובלות מנוף, מהי הגישה הטובה ביותר לדירה וכמה מובילים צריך בכד לספק שירותי הובלות מהיר ואפקטיבי.

מחיר- לפני שאתם סוגרים עם שירות הובלות שפניתם אליו, חשוב מאוד לעשות סקר שוק ולדעת בדיוק מה המחיר ההוגן ביותר לשני הצדדים. כמו כן רצוי לחתום עם מובילים מסמך מסודר, שמפרט מה בדיוק מה נכלל עם שירותי הובלות, רשימה של פרטי הציוד, ריהוט שדורש פירוק והרכבה, מספר הקומה, האם יש מעלית וכן עצירות מתוכננות בדרך לפריקת ציוד והעמסתו על ידי מובילים בנקודה נוספת מעבר לביתכם.

טווח מחירים, הובלות קטנות- המחיר כמובן הוא דבר דינמי ומשתנה בהתאם לתאריך ההובלה, איכות ההובלה וזמן קביעתה. אך כדי לסבר את האוזן ההמלצה היא מחיר ממוצע שלוקחים בעלי מקצוע שירותי הובלות של דירת 3-4 חדרים. הטווח נע בין 1500-2500 ₪. כמובן שיש להביא בחשבון גם את מרחק הנסיעה בין הדירות.

פירוק והרכבה- ישנם רהיטים גדולים כמו ארון, חשוב שמי שיפרק וירכיב לכם אותו, ידע את העבודה. לכן דברו עם האנשים אשר מובילים אתהציוד שלכם, והסבירו שחשוב לכם שיהיה נגר מקצועי או לפחות אדם בעל ניסיון רב בזמן ההובלה שיבצע את הפירוק.

בחירת תאריך להובלה- על מנת לא להיתקע בלי מובילים, רצוי לקבוע את זמן ההובלה כבר חודש ויותר מראש, כיוון שבדרך כלל הימים בתחילת חודש וסופו עמוסים יותר בהתאם לסיום החוזה. כמו כן המחירים שגובים שירותי הובלות גבוהים יותר סביב ימים אלו. לכן עדיף לקבוע את הזמן שבו הובלות יתבצעו לאמצע החודש. רוב האנשים מעדיפים לעבור במהלך החודשים יולי-אוגוסט: סטודנטים שנמצאים בחופשת סמסטר, זוגות צעירים כיוון שחתונות רבות מתרחשות בתקופת הקיץ, משפחות אשר מעוניינים להעביר את ילדיהם במהלך חופשת הקיץ. לכן כ 80% הובלות דירה פרטיות מתבצעות בתקופה זו. כתוצאה מכך יש עומס גדול על האנשים אשר מובילים, וזה מביא לעליית מחירים. הפער בין הובלות בקיץ לחורף עשוי להגיע ל 30% ואף יותר.

למה עלי לשים לב בביטוח חברת הובלות:

ביטוח- חשוב מאוד שלחברת הובלות יהיה ביטוח בתוקף, תתעקשו לראות את הפוליסה ובדקו שאכן הביטוח הוא על תכולת המשאית שמבצעת הובלות ולא על המשאית עצמה בלבד. הפוליסה נקראת פוליסת "רכוש במעבר" .

טיפ לפועלים- סגרו מחיר של הטיפ כבר בתחילת ביצוע הובלות, כך תיצרו מוטיבציה לסיים שירותי הובלות על הצד הטוב ביותר. חשוב להדגיש שבמידה והרהיטים ייפגעו בזמן הובלות, כך יקרה גם לטיפ...

 

כל מה שנותר לומר הוא בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

פורטל בעלי מקצוע אמינים שנבדקו חשמלאים, אינסטלטורים ועוד. תלונות והמלצות על בעלי מקצוע שנותנים אחריות, דירוגבעלי מקצוע. "יצאת גדול" בודקת כל בעל מקצוע: את אמינותו ואת מקצועיותו.כנס ומצא בעל מקצוע מאושר.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.