אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עוגה טעימה

היסטוריה היא בטוח מי בדיוק אמר, "תן להם לאכול עוגה!" אמירה מפורסמת היא השמועה כבר אמר על מארי אנטואנט בתגובה האיכרים מתלוננים על הרעב שלהם ערב המהפכה הצרפתית, אך אין תיעוד שום ראיות מסוימות. לעולם אל-the-פחות, העוגה הוא טעים בבית רק על חגיגה לכל האורחים מצפים לאכול עוגה.

העוגה באירוע שלך או של צד מציג את עצמו, כביטוי אמנותי וטעים. יש בהחלט כמה דברים לשקול בעוגה תכנון תהליך עם הקייטרינג שלך:

עיצוב - האם קייטרינג שלך "מנהג לעשות" העוגה שלך בהתאם להעדפות האישיות שלכם? אתה תהיה בחירה מתוך שנקבע סגנונות מראש? אין זה נדיר עבור לקוחות פוטנציאליים לבקש תמונות של עוגות שנעשו בעבר. כאשר אתה מסתכל על תיק הקייטרינג שלך של עוגות, אתה אוהב את מה שאתה רואה? האם התמונות משקפות טוב יצירתיות בעבודה?

איך הוא עשה את העוגה - חלק קייטרינג להשתמש באריזה תערובת העוגה בעוד שרוב להשתמש בכל החומרים תוצרת בית.

המחיר למנה - שלוש שכבות עוגה, במחירים ממוצעים 1.50 $ - 5.00 $ לכל פרוסה. המחיר למנה משתנה מבוססת על עיצוב וקישוטי העוגה.

משלוחים להגדיר חיובים - אם הקייטרינג שלכם הוא קרוב, לא יכול להיות אחראי משלוח נוספים. חלקם עשויים לחייב $ 35 - $ 60 עבור המשלוח. בדרך כלל, להגדיר את תשלום כלול במחיר של העוגה. מי יהיה להקים את העוגה - דבר הקייטרינג שלך על איך שאתה רוצה עוגה השולחן כדי להגדיר.

תוספת חיובים עבור ראשי העוגה - אם יש עמודים או עמודות שאינן שכר, לשאול כמה ההפקדה הוא כ איך ומתי פריטים אלה צריכים להיות מוחזרים. לפעמים אם הקייטרינג הוא מכיר את המסיבה באתר, הם יכולים לאסוף את הפריטים שלהם. לפעמים זה יהיה באחריות שלך כדי להחזיר אותם.

צורות & מידות - צורות רבות זמינות כעת כדי לשפר ולהעניק מראה ייחודי העוגה שלך. , סגלגל משושה להציע הלב בצורת עוגות קייטרינג רבים - עד כמה שם. הקייטרינג יצירתיים יכולים ליצור רק על כל בקשה. ריבוע או עגול עוגה צפויה לשרת האורחים עוד ניתן לגזור שימש במהירות.  

פנסי וטעמים - בחר בטעם עוגת רב כגון שיש, גזר, לימון, תבלינים ועוגת גבינה אפילו. סתימות כוללים פטל, קוקוס, תות, מוקה לימון וקרם שוקולד לבן. זגוג על העוגה - רוב קייטרינג תציע ציפוי לבן המסורתי, חמאה, גבינת שמנת, בקרם שוקולד לבן, או יצקת התגלגל.

קישוטים - כאן, הבחירות שלך הן אינסופיות ... ההסעדה יכולים לקשט עוגות עם מראה של רקמה, תחרה, applique או וילונות אלגנטיים. יש לבחור מפלי או ממתקים ופרחים טריים או סרטי סאטן המעטרים את העוגה העליונה. קייטרינג חלקם מיומן עיצובים ציור על עוגות באמת נראית נפלא.

פרחים טריים - בעת בחירת קישוטים לעוגה שלך, פרחים טריים הם תמיד בחירה פופולרית מאוד. בנוסף, פרחים טריים הם אלטרנטיבה פחות יקרה פרחים וממתקים. שושנים, אמנון ותמר, פטוניות, חבצלות הפסחא, חבצלות נמר, חרציות, סחלבים ו משמשים לעתים קרובות. בחר הפרחים שלך העוגה בזהירות. ורדים יכולים לנבול מהר מאוד כאשר הם לא ממוקמות בתוך המים. כאשר אתה חותך את העוגה הפרחים האלה אולי לא נראה יפה כמו כשהם היו מסודרים תחילה על העוגה. התייעץ עם הקייטרינג שלך הבחירה הטובה ביותר של פרחים.

כאשר האורחים שלכם יושבים לאכול את העוגה הם כבר בוחן כל הלילה, אתה רוצה להיות בטוח כי העוגה טעים כמו שזה נראה. שף פרטי דואג לכל אלה וגם ליותר מזה. 

אולי יש לך את הפרטים של טקס החתונה ממש הסתדר, אבל מה עם הפנים? אחת העלויות הגדולות של הקבלה החתונה בהחלט יהיה אוכל, אז אתה רוצה לוודא שאתה מספיק אוכל לכולם בלי לבזבז יותר מדי כסף. הנה כמה דרכים העליון לגזור על הצעת החוק קייטרינג שלך שיבטיחו כי האורחים שלכם ליהנות הקבלה שלך, ואתה לחסוך כסף.

לא להזמין אוכל יותר ממה שאתה צריך.

רוב הזוגות רוצים להזמין מגש נוסף או שניים של המתאבנים במקרה האורחים נוספת להופיע. זה בסדר (בדרך כלל רעיון חכם), אבל אתה עדיין צריך לוודא שאתה לא בסדר מתאבנים יותר ממה שאתה באמת צריך, לפי שיקול שלך מבוסס על רשימת האורחים. לדוגמה, אם אתה יודע כמה האורחים שלכם הם צמחוניים, ייתכן שלא צריך להזמין מתאבנים כמו רבים עם בשר. כמו כן, ההזמנה שניים או שלושה סוגי מתאבנים יסייע להפחית החשבון קייטרינג שלך. אם אתה קונה יותר של המאכל אותו, בדרך כלל ניתן לחסוך כסף עם רוב סוגי חברות קייטרינג שונים של מזונות יגבירו את הצעת החוק, לכן חשוב לשמור על קלאסה, אבל פשוט אל החתונה, אפילו כשמדובר באוכל.

ההסעדה גם ינסה לעודד אותך להוציא יותר ייתכן שתצטרך על הארוחה בפועל וכן. אתה אולי לא צריך ארוחה חמישה כמובן אם רכשת כבר שלושה סוגי מתאבנים וסלט, או שלושה קינוחים נוספים אם כבר יש לך עוגת חתונה גדולה ויפה. הזמן של היום, כי אתה מחזיק החתונה שלך ייתן לך אינדיקציה טובה עד כמה אוכל לשרת: אם אתה נתקל בטקס אחר הצהריים או בשעות הערב המוקדמות, ייתכן שתרצה מגישים אוכל יותר.

שימו לב סוגים של מאכלים לך סדר.

יש כמה מאכלים שהם תמיד יהיה יקר, גם אם רק כדי בכמויות קטנות. לכן, מאז יש לך להזמין כמות גדולה של מזון, להזמין מנות שהן לא יקר כל כך יעזור לך לשמור על קייטרינג החשבון שלך סבירה. פירות ים מסוימים, כמו חסילונים, סרטנים וסלמון בהחלט לגרום קייטרינג החשבון שלך גבוה יותר, כך שאם אתה צריך אותם, לנסות להשתמש בהם רק אחת האפשרויות כמובן לארוחת הערב, או לרכוש את המאכלים האלה כמו מתאבנים כדי לחסוך בעלויות.

מזון בתחנות האם.

תחנות מזון יש דרך ייחודית להציג מגוון מאכלים בקבלה החתונה שלך, ואתה יכול להיות בטוח שכולם ימצאו משהו שהם אוהבים לאכול. בדרך זו, אתה לא צריך לדאוג לאנשים לשנות את דעתם על הבחירות הארוחה שלהם ברגע שהם מגיעים אל הקבלה. תחנת מזון עם סוגים שונים של פסטה היא בדרך כלל נפגע עם רוב האורחים, והוא יכול להיות חסכוני מאוד. אתה יכול לכלול גם תחנות מזון עם סוגים אחרים של אוכל אתני, כגון דמי מקסיקני או הודי, כדי לחגוג את התרבות של האנשים תהיה השתתפות בחתונה שלכם, או להכיר רקע שלך.

תוכל גם להיות מסוגל לחתוך קייטרינג החשבון שלך על ידי לא מבקש ההתקנה משוכללת תחנות המזון שלך ושולחנות. שימוש בצבע יחיד עבור מפות, לבנים בדרך כלל, יהיה לצמצם את עלויות העבודה. כדי להוסיף צבע יותר קישוטים הקבלה שלך, ייתכן שתרצה להוסיף centerpieces משוכללים, כך שתוכל להשקיע ככל שאתה צריך על ארוחות לקבלת הפנים. כדי לקבל רעיונות לתפריט ומידע תמחור נוספים, כניסה לאתרים כמו

 

 

אם יותר לנו המוערך מזון מריעים השיר הנ"ל זהב אגור, יהיה זה עולם המרבה הרי זה משובח.-טולקין

נכנסתי אתמול מקדונלדס ואמר, "אני רוצה צ 'יפס קצת." הבחורה בדלפק אמרה, "אתה רוצה קצת צ 'יפס עם זה?"- ג 'יי לנו

יש אנשים בהחלט לשלול את עצמם על כל אכיל, ראויים לשתייה, ואת smokable אשר בדרך כלשהי רכשה מוניטין מפוקפקים. הם משלמים את מחיר הבריאות. בריאות זה כל מה שהם מקבלים עבור זה. כמה מוזר. זה כמו לשלם את כל הונו שלך פרה כי יש להתייבש.-מארק טוויין

אל תשאל מה אתה יכול לעשות עבור המדינה שלך. תשאל מה לארוחת צהריים.-אורסון וולס

shouldst אתה אוכל לחיות, לא לחיות כדי לאכול.-סוקרטס

אני נוסע מהר מדי לדאוג כולסטרול.-סטיבן רייט

אני בגיל שבו אוכל את מקומו של המין בחיי. למעשה אני פשוט לא מראה את מעל שולחן המטבח שלי.-רודני דיינג 'רפילד

המאהב המושלם הוא זה אשר הופך פיצה ב 04:00- צ 'ארלס פירס

רק קפה אירי מעניק בכוס אחת את כל ארבע קבוצות המזון החיוניים: אלכוהול, סוכר, קפאין, שומן.-אלכס לוין

לעתים קרובות אני לוקח התרגיל. רק אתמול למה אכלתי ארוחת בוקר במיטה.-אוסקר ויילד

הבטן הכללים המוח.-פתגם ספרדי

אני לבשל עם יין, לפעמים אני אפילו להוסיף אותו האוכל.-שדות בב"ש

בישול זה כמו אהבה. זה צריך להיות נכנס עם לנטוש או בכלל לא.-ואן הורן הרייט

אדם יכול להיות דטרמיניסטית פסימי לפני ארוחת הצהריים מאמין אופטימי בחופש הרצון של אחרי זה.-אלדוס האקסלי

תגיד לי מה אתה אוכל, ואני אספר לך מה שאתה.- שף פרטי ברייה Anthelme-Savarin


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.