אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קייטרינג משובח

אירועי מהנה ביותר הן בדרך כלל אלו שבהן האוכל הוא אלוהי. אוליבר טוויסט ", אמר," בבקשה אדוני, אני יכול לקבל עוד קצת? "ואף ספק אם תהיה הגשה דייסה בבית שלך ליד קייטרינג לאירוע, תרצה האורחים שלכם מרוצה.

אם וודי אלן הוא ברשימת האורחים, כדי להיות בטוח התראה שלך שירות קייטרינג כשאתה יושב לתכנן תפריט. אלן עשה את זה מאוד ברור, "אני לא מוכן לאכול צדפות. אני רוצה את האוכל שלי מת. לא חולה, לא פצוע, מת. "אולי וודי אלן מעדיף לאכול עוגת פירות של אמא שלך; קייטרינג כמה יכין" המועדפים משפחה "על פי דרישה. פי מדד הארפר, 1991, היחס בין צפיפות של עוגת פירות הממוצע לצפיפות של מהגוני הוא 1:1.

הנרי מילר כתב, "האמריקאים יאכלו אשפה בתנאי שאתה ומפזרים בנדיבות עם קטשופ." טוב, אולי אשפה לא בדיוק, אבל ריצ 'רד ניקסון אהב קטשופ על גבינת הקוטג' שלו.

שירות הקייטרינג של הנשיא פרנקלין ד 'רוזוולט ידע אנגלית העריצו נקניקיות שלהם כאשר נקניקיות הוגשו המלך ג' ורג 'השישי, מלך אנגליה במהלך ביקורו 1939 לארצות הברית.

ג 'ימי קרטר הוא מרוצה כי זה לוקח בערך 550 בוטנים לעשות צנצנת 12 גרם של קרם חמאת בוטנים. אנשים הופכים היסטריים כאשר חמאת בוטנים מקלות על הגג של הפה שלהם. אם מישהו המטפל שלך קייטרינג לאירוע יש נטייה לסבול ממצב זה, כדי להיות בטוח התראה הקייטרינג שלך על מגבלה זו תזונתיים.

אם אתם מתכננים לבקש את שירות קייטרינג לספק גלידה באירוע שלך, להזכיר את האורחים שלכם לא לאכול מהר מדי, כי הם עלולים לקבל כאב ראש כואב מאוד. זה נגרם על ידי כלי הדם עוויתות אשר מופעלות על ידי הקור העז מן הגלידה. כאבי ראש כתוצאה מכך היא כמעט כמו מיגרנה - העוויתות לקטוע את זרימת הדם ולגרום הכלים להתנפח.

קישה הוא פריט פופולרי לשרת באירועים. תלוי כמה אורחים רבים ישתתף באירוע שלך, זה טוב לדעת עד כמה גדול יכול להיות קיש: הגדול ביותר להיות קיש עשה בפריז, 22 בנובמבר 1997. השף אלאן Marcotullio בשימוש 125 ליטרים של חלב, 1,928 ביצים, 156 קילוגרמים של בשר חזיר, 134 קילוגרמים של חמאה, יותר מ 140 קילוגרמים של קמח כדי להכין פשטידת הגדול בעולם. זה לאפות במשך 18 שעות האכילה יותר מ 125 אנשים.

מכיוון שאתה לא יכול לספר מאוחר השף Boyardee (יליד איטליה, עבד במלון פלאזה ו-ריץ קרלטון בניו יורק) כדי לספק את האירוע שלכם, לגלוש שירותי קייטרינג מדריך עבור הקייטרינג בסמוך לך.תמצאו כי אחת הדרכים הקלות ביותר להכיר את הדרך שלך סביב טעמי היין היא באמצעות זני הענבים. כל זן ענבים בעל מאפיינים ספציפיים. באזורים מסוימים, אחד זן ענבים המשמש ליצור יין, במקרים אחרים, winemakers תערובת כמה סוגים של יין אחד. כדי לעזור לך לזהות את זני הענבים, להלן סקירה של כל אחת מן הענבים האדומים העיקריים המאפיינים שלהם.

קברנה סוביניון

קברנה סוביניון הוא האבא הגדול של עולם היין האדום. זה כמו שרדונה, כפי שהוא שתל נרחב ומופץ. התוצאה של זה היא שיש כל כך הרבה גירסאות של ענבים זה. אנשים רבים חושבים של קברנה סוביניון כעל יין שצריך הגיל, אך זה רק בגלל האדום הטוב ביותר בורדו גיל צריך. זנים משובחים שאינם רוב מוכנים ללכת מיד. בתנאים אידיאליים, הוא מייצר יין ארומטי, tannic כי הגילאים מתפתח להיות גם אלגנטי ורב עוצמה. בהחלט בורדו מאוזנת היא אחד שיש לו הערות הקלאסי של דומדמניות שחורות, ארז, קופסאות סיגרים, עפרונות, מנטה שוקולד כהה. נשמע טעים!

Gamay

ברוב המקרים, תמצאו המיוצר Gamay כמו בוז 'ולה. הוא גדל בעיקר על גבעות בבורגונדי מדרום. ניחוח של Gamay צעירים מתואר גל של פירות דובדבן ותות שדה. על החיך, יינות Gamay הם בהיר וחד. הם מתון באלכוהול יש טאנין מעט מאוד. יינות מענבי Gamay הם אידיאליים עבור כל מיני מאכלים.

מרלו

מרלו התחיל כמו קברנה סוביניון בבורדו עלתה הפופולריות הבינלאומית. היינות הגדולים של פומרול וסנט אמיליון בבורדו מבוססים על מרלו עם קברנה את התערובת. יינות אלה מראים מרלו בבית שלה הקשוחים אינטנסיבי ביותר. הפופולריות של מרלו היא כי הוא רך יותר, fruiter, וגם קודם לכן המתבגר מאשר קברנה סוביניון ומציג כמה ניחוחות אותו יחד עם נענע, וטבק. באופן כללי, מרלו לשתות צעירים.

פינו נואר

במיטבו פינו נואר יפה עם מרקם משיי מפתה בשיאו, הוא כבד או שטוחה. טוב בוגרת פינו נואר בעל טעמים מורכבים של תותים, פטל, אוכמניות, סיגליות, כולם תבלינים, טבק השחת. פינו נואר הוא נמוך יחסית טנין ואת חומציות זקוקה לאקלים קריר כדי לגדול. מדי חום רב, פינו נואר יכול לפתח טעמים יחד אפויה, מאבדת האלגנטיות שלו.

סנג 'ובזה

טעם של סנג 'ובזה ו תוכלו מיד להעלות תמונות של איטליה. שמו של ענבים לא נראה מוכר, אבל הוא מגוון העיקרי מאחורי קיאנטי, המפורסם ביותר של איטליה יין אדום. זה ברצינות רבה בטוסקנה, ואתה תמצא אותו בקליפורניה, אוסטרליה וארגנטינה. זה tannic טבעי ומשמש ביותר בתערובת, בדרך כלל עם קברנה סוביניון. זה דורש אקלים חם כדי לייצר עושר הנדרש ואת תכולת אלכוהול. באקלים קריר יותר, הוא נוטה להיות טאנינים חדים מרה.

סירה

שירז נקרא אוסטרליה ודרום אפריקה, סירה הוא אחד הגדולים של ענבי עמק הרון בצרפת הדרומית. בבית בצרפת, זה מייצר יינות שהם מעושן, herby, ומחמירה. האוסטרלי שיראז נוטה להיות עשיר יותר, רך יותר עם איכות העור באופן אישי אחד המועדפים שלי. כל סירה / שירז צריך שנה או שנתיים מן הבציר להכות פסיעה שלה. יינות למעלה יימשך כעשר שנים.

זינפנדל

זה disputable שם ענבים זה מקורו, אבל זה ללא ספק הענבים של קליפורניה היום, כמעט ללא winemakers במקומות אחרים לייצר אותה. זינפנדל הוא שף פרטי הטוב ביותר הוא חריף מחמם את הלב. סגנונות אחרים טווח מעל לבן בעוצמה גבוהה יינות מתוקים. נסה בקבוק לא יותר משלוש או ארבע שנים, כי כאשר הדמות זינפנדל הוא החזק ביותר.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי דני גלעד מעצב אתרי אינטרנט WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.