אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי נהיגה

החופש התמידי. חוסר התלות באנשים. האפשרות לקום ולצאת מהבית לאיפה שנרצה בכל רגע נתון. היכולת להגיע לכל מקום במהירות ובלי בעיות. כדי להשיג את כל אלו, צריך לעבור כמו שצריך את שיעורי לימוד נהיגה. אחריהם, תקבלו את הרישיון לכלי הרכב שאתם רוצים ותוכלו לצאת לדרך נפלאה, לפי מה שאתם רוצים.

אין יותר מידי מה להתכונן – התחילו עם לימודי נהיגה

אל תשבו בבית ותחכו שזה יגיע אליכם, כי זה לא הולך לקרות. כל מה שאתם צריכים הוא לגייס סכום כסף מסוים וללכת על זה בכל הכוח. בלי לחכות, בלי להתכונן – פשוט להתחיל ללמוד נהיגה. אחרי כמה שיעורים תבינו שמדובר במשהו פשוט, שכל אחד יכול להצליח בו אם רק ירצה באמת.

ההצלחה תלויה במורה שמעביר לכם לימודי נהיגה

שם זה מתחיל ונגמר. אם המורה שלכם מצחיק, קליל, נותן לכם לנהוג באמת ועל הדרך גם מראה לכם באמת איך נוהגים – ולא רק איך עובדים טסט – אין שום סיבה שלא תצליחו ותקבלו את הרישיון במהירות. כי מורה טוב שמעביר לימודי נהיגה הוא המפתח שלכם להצלחה. הוא יביא אתכם למקום הנכון. מצד שני, מורה בעייתי שאינכם מסתדרים איתו או שנראה לכם כאילו אין לו ממש כוח להעביר לכם שיעורים, הוא מורה שלא יעזור לכם כלל. אם אתם מבחינים שברוב השיעורים הוא מבלה יותר בטלפון מאשר איתכם למשל, פשוט הפסיקו את השיעורים אצלו ועברו למורה אחר. זו זכותכם ואפילו חובתכם במקרים כאלו.

עבודה לתקופה קצרה לקראת לימודי נהיגה

אי אפשר לבנות כל הזמן על ההורים שישלמו עבורנו את צרכינו. אם אתם רוצים באמת לא להיות תלויים באף אחד, גם על לימודי נהיגה כדאי שאתם תשלמו. כך אתם מחליטים מתי להתחיל ללמוד (בהתאם לחוק כמובן), מבלי להתחנן לאבא ואמא שישלמו למורה. כמה כסף תצטרכו לשים בצד? 3,500 שקלים אמורים להספיק. משהו שאפשר להרוויח תוך שלושה חודשים בקלות, גם לילדים מתחת לגיל 18. אז לכו לחלק עיתונים, לעבוד בחנות של מזון מהיר או אפילו בתור בייביסיטר. הרישיון הנכסף יהיה קרוב מתמיד.

לימודי נהיגה בלי קיצורי דרך

זה לא משנה אם כשהייתם בני שלוש נהגתם כבר על טרקטור או אם אתם חורשים כבר ארבע שנים את השדות עם המיול המגניב שלכם. לימודי נהיגה מתחילים מאפס, מקשיבים למורה ולא עושים שום דבר מתוך יצר הרפתקנות. הכביש הוא מקום מסוכן ועד שלא תדעו באמת לנהוג, עדיף שתקשיבו לאנשים שמבינים בעניין.

יש רישיון? מזל טוב! אל תשכחו לנהוג בזהירות

עברתם טסט ראשון, רביעי או חמישי והרישיון אצלכם ביד. אל תשכחו לנהוג בזהירות, להקשיב לחוקי התנועה ולהתחשב בשאר המשתמשים בכביש. להיות מאחורי ההגה זו תחושה נפלאה, בעיקר בתחילת הדרך, אך אם תעשו שטויות ותסכנו את שאר המשתמשים בכביש, זה לא ישנה כמה לימודי נהיגה עשיתם. הכביש הוא לא משחק, נהגו בזהירות.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - SEOneto

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.