אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לשיפור מראה מטבח

עבור רוב האנשים המילים "שיפוץ מטבחים" נשמע כמו סיוט אמיתי. הסיבה לכך היא בראש ובראשונה כלכלית. רוב האנשים אינם יכולים להרשות לעצמם שיפוץ למטבח לעיתים קרובות. הדבר מוביל לכך שאנשים רבים סובלים ממטבחים מיושנים ולא אטרקטיביים, וחושבים כי הדבר היחיד שהם יכולים לעשות הוא שיפוץ יקר. תתפלאו, אך לא כך הדבר!

 

ניתן לבצע חידוש מראה עבור מטבחים ולגרום להם להיראות טוב יותר וחדישים יותר. מטבחים אינם חייבים לעבור שיפוץ כללי בכדי להיראות טוב. מספיק לשמור על ניקיונם ולבצע כמה שינויים מדי כמה זמן, כדי לשפר את המראה שלהם.

דרך אחת לבצע שיפור מראה עבור מטבחים, היא באמצעות ציפוי לארונות. אצל רוב האנשים, ארונות המטבחים עשויים פורמייקה. המשמעות היא, שניתן לקלף את שכבת הפורמייקה ולהניח שכבה חדשה, של עיצוב מחודש ומודרני יותר עבור מטבחים. בצורה כזו, מחדשים את מראה המטבח מבלי שצריך בכלל לפרק ארונות או להתקינם מחדש. המשמעות היא ששינוי חיצוני בלבד, יכול לגרום לכם להינות הרבה יותר מהמטבח שלכם. מטבחים שעוברים ציפוי פורמייקה חדש, יכולים לגרום לכך שהאורחים שלכם יחשבו כי ביצעתם שיפוץ כללי בבית. מטבח שכזה יחסוך לבעליו המון כסף, אך עדיין ייראה נפלא.

אם אין לכם ארונות עם ציפוי פורמייקה, ואתם בכל זאת רוצים לחדש את מראה המטבח שלכם, תוכלו לבחור בצביעת הארונות. ארונות ומגירות בצבע עץ טבעי יכולים לקבל שכבת צבע ועדיין להיראות נפלא. תוכלו לשים שכבת צבע שקופה או לקה, או להתייעץ עם מומחה, בנוגע לצביעת הארונות בצבעים אחרים. מה שלא תבחרו, נסו לשקול שיפור מראה עבור מטבחים רגע לפני שאתם מוציאים הון על שיפוץ כללי.

אין ספק שבית עם מטבח שנראה טוב, ייצור אוירה טובה יותר בבית, ויביא את המשפחה להתכנס יותר לארוחות משפחתיות באזור המבטח - אין ספק שזה הכי כיף.לא בכדי מאז ומתמיד המטבח נחשב למדורת השבט המשפחתית בה כל בני הבית מתכנסים מידי ערב ומידי בוקר ומתכנסים יחדיו לארוחות משפחתיות כמו גם לחגוג חגים או מועדים מיוחדים. החשיבות והכיף הגדול שלנו במטבח נאה ומרווח, מעוצב לטעמנו, היא כזו שבסופו של דבר משתלמת והערך שלה לא נאמד במחיר, כפי שאחווה משפחתית אינה נאמדת במחיר.  


אודות מחבר המאמר

מטבחי EMB הינה חברת מטבחים מובילה בתחומה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.