אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מיני מתיחת פנים: הליך פופולארי שאולי יתאים גם לך

 

למה ההליך מכונה מיני מתיחת פנים?

 

מיני מתיחת פנים מכונה כך בגלל שהיא עושה כמעט את כל מה שמתיחת פנים מלאה עושה, אך עדיין מעט פחות. מיני מתיחת פנים מספקת תיקונים לסימנים מוקדמים להזדקנות, אך בניגוד למתיחת פנים מלאה, רק באיזורים ממוקדים – בד”כ באיזור התחתון של הפנים.

 

למיני מתיחת פנים אמנם יש השפעה מוגבלת, אך זה יכול להוות גם ייתרון שכן זה מאפשר לך לערוך שינוי הדרגתי שלא יורגש באופן מיידי אצל מכרייך. אנשים לא ידעו כלל שעשית מתיחת פנים, אלא אם כן תספרי להם. בנוסף, מיני מתיחת פנים הוא הליך פחות פולשני. בהליך עורכים חיתוכים קטנים כדי לקבל תוצאות ממוקדות, באיזורים קטנים בפנים, זאת בניגוד למתיחת פנים מלאה. הייתרון בכך, הוא שזמן ההחלמה הוא קצר יחסית, עם פחות סיכון לסיבוכים.

 

המיני מתיחת פנים מבוצע בהרדמה מקומית. לחלק מהמטופלות, תהליך ההחלמה הוא מהיר בצורה יוצאת דופן – יום-יומיים. לאחר ההליך, תחושי מיחושים וכאב, שהם כמובן פחותים משמעותית מאשר בהליך של מתיחת פנים מלאה.

 

מיהי המטופלת האידיאלית למיני מתיחת פנים?

בשל העובדה שהמיני מתיחת פנים לא מספקת את אותה רמה של תיקון פגמי הזדקנות כמו מתיחת הפנים המלאה, אלו המטופלות להן ההליך יתאים:

הראשון – מטופלות צעירות, שרק התחילו להבחין בסימני ההזדקנות, ורוצות תיקונים מקומיים באיזורים בהם הופיעו הפגמים בפנים. מספר טיפולי מיני מתיחת פנים, לאורך שנים, תוביל לתוצאה דומה מאד לזו של מתיחת פנים מלאה. ההבדל כאמור הוא בהדרגתיות התהליך.

 

 

למה לבחור במיני מתיחת פנים על-פני הזרקות למיניהן?

מאז שקוסמטיקת הבוטוקס אושרה לראשונה ב-2002, טיפולי הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי כדון ה-Restylane נעשו פופולאריים מאד.

הצמיחה של ההליכים העושים שימוש בהזרקה הובילו לירידה בכמות ניתוחי מתיחת פנים. למרות זאת, חשוב לזכור שהזרקות בוטוקס הן פחות אפקטיביות מאשר מתיחות פנים. הזריקות מבוצעות על איזורים מאד מצומצמים ויש לחזור על ההליך בכל כמה חודשים, זאת בהשוואה למתיחת פנים – שמחזיקה ל-10 שנים ולמיני ניתוח מתיחת פנים שמחזיק 5 שנים.

 

הליכי מיני מתיחת פנים הם אמנם יקרים יותר מאשר הזרקת בוטוקס אחת ודורשת מעט זמן התאוששות, אך אורך הזמן שבו השיפור הקוסמטי נראה לעין הוא לאין שיעור ארוך יותר, מה שהופך את ההליך לאופציה מצויינת לנשים רבות.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.