אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להתחיל עם בחורה בעזרת טכניקות

אחרי המון זמן שלא כתבתי מאמרים בנושא איך להתחיל עם בחורה החלטתי לחזור ולהמשיך לכתוב עוד מידע בנושא כדי שתוכלו להיעזר בו ואז תוכלו להבין טוב יותר איך להתחיל עם בחורה במקומות בילוי. שמתי לב שתחום אומנות הפיתוי והפיקאפ נהייה מאוד פופולארי בחודשים האחרונים וישנם המון קורסים שממש מלמדים אנשים חסרי ידע וחסרי ניסיון עם בחורות להיות ממש תותחים בתחום.

לפי דעתי זה סתם בזבוז כסף ואת כל המידע שמלמדים שם אפשר ללמוד באמצעות האינטרנט שמכיל את כל סרטוני הוידיאו שהינכם זקוקים להם ואת כל המאמרים הנחוצים כדי להיות גבר שמצליח עם נשים ויודע איך להתחיל עם בחורה כמו גבר אמיתי ולא אפס חסר ניסיון.

אומנות הפיתוי הוא כלי עזר שיכול לעזור לכם להשיג את הבחורות הכי יפות גם אם אינכם נראים משהו במראה החיצוני שלכם, אתם תלמדו בקורסים האלו איך להתחיל עם בחורה אבל בצורה מאוד מפורטת, מההתחלה ועד הסוף כלומר ההתחלה זה המשפט הראשון שאתם אומרים לה ובקורסים האלו יגידו לכם בדיוק איזה משפט פתיחה צריך להגיד לבחורה בהתאם למקום ולסיטואציה שאתה ומטרה שלך נמצאים בה באותו רגע.

אחרי שתפסתם אומץ ודיברתם איתה אתם צריכים להמשיך את השיחה איתה עד שהיא תרגיש בנוח אתכם ותרצה בעצמה להמשיך להיות בחברתכם ואז זה הזמן לקבוע פגישה איתה ולקחת את מספר הפלאפון שלה, כמובן שגם לזה יש טריקים אך לא אגלה לכם אותם כרגע.

כפי שקראתם זה מאוד פשוט ומהנה מאוד להבין איך להתחיל עם בחורה ואיך לגרום להן להימשך אליך בטירוף. אני חייב לציין שלפי סקרים שבוצעו בארץ מעט מאוד גברים יודעים באמת איך להתחיל עם בחורה למשל מתוך 1000 אנשים אולי רק 50 ידעו איך להתחיל עם בחורה וגם זה בספק רב.

אני יגלה לכם כעת מהו המפתח העיקרי בסוד איך להתחיל עם בחורה בצורה המושלמת וזה ביטחון עצמי והערכה עצמית, כשאתם הולכים להכיר בחורות הדבר הראשון שצריך לעשות זה להפגין ביטחון עצמי ולהראות לה שהיא צריכה להתאמץ כדי להשיג אותך ולא להפך, שאין עוד בחורים כמוך ושרק היא  מפסידה פה, זה המפתח בין גבר אמיתי שיודע איך להתחיל עם בחורה לבין גבר מעפן שלא היה שום קשר עם בחורה ואין לו מושג איך להתחיל עם בחורה בצורה הכי מינימאלית.


אודות מחבר המאמר

תומר מנהל האתר איך להתחיל עם בחורה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.