אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרצאה על השאלה והתשובה הקלה והקשה ביותר בעולם - מהי?

הרצאה על השאלה והתשובה הקשה והקלה ביותר בעולם - מהי?

השאלה והתשובה הקשה ביותר בעולם. מהי השאלה הקשה ביותר בעולם? השאלה הקשה בעולם היא בעצם התשובה הטובה ביותר בעולם לכל סוגי השאלות. יש שאלות שהתשובה שלהן קשה להבנה ויש שאלות שהתשובה בלתי אפשרית להבנה. הכל כמובן תלוי במגבלות השכל האנושי של האדם. המגבלה להבין דבר והיפוכו בו זמנית. אדם לא יכול לחשוב על דבר שאיננו וישנו בו זמנית. אתה יכול לחשוב על דבר שהוא ישנו בצורה חלקית או אינו בצורה חלקית. השכל מוגבל לחשוב על דבר והיפוכו. יש לנו שאלה שהתשובה בלתי אפשרית להבנה.

יש שאלה שהיא קופצת לאדם והשאלה כ"כ עד שאין אפשרות בשכל האנושי להבין את התשובה. הבנת הסיבה הראשונה של כל הדברים. אם ניקח כל דבר ודבר שיש בעולם מה מהותו? נגלה הרבה רבדים מאחריו. ואם אדם יתבונן הוא יראה שכל הישויות האלה מתאחדות לאחת. עד שמגיעים ליישות אחת בשורש של הכל כל המקום האינסופי שלנו שהוא לכאורה שונה והזמן שלנו כל הזמנים מה שמהווה אותם היא יישות אחת שהיא בסיס כל הדברים.

ממנה מאותה יישות מתפצלים המקום הזמן וכו'. השכל שיש בדבר שיש בדבר הזה הוא השכל הגדול ביותר בעולם. מי שמתבונן לעומק על המהות של המציאות הוא מגלה שהכל אחד. מי שיחקור יגלה שהכל דבר אחד. כל ההפכים והכל הדברים המנוגדים במהותם יישות אחת. איך אפשרי שיישות אחת תהווה ישויות שונות? החומר שממנו עשוי הכל זה החיבור של האינסוף עם הסוף יש חיבור של שניהם ממנו מתפצל האינסוף והסוף.

איך יכול להיות שמיישות אחת יהיו דברים שונים? בסופו של דבר אדם יראה שהכל אחד. אין שום אפשרות בשכל האנושי שדברים מנוגדים הם דבר אחד. הכל עשוי מדבר אחד ויש דברים שונים זה דבר בלתי נתפס במחשבה. אפילו זמן ומקום אין שם. אפילו מקום ואין זמן. ממה עשוי המקום והזמן? והדברים השונים? כל המקום הזה עשויים מדבר שאיננו מקום וזמן וזהו הדבר הבלתי נתפס. שאדם מתבונן היטב בחיבור של כל ההפכים שהכל אחד שכל הדברים המנוגדים הוא מבין שהם אחד.

כל השאלות בעולם, החרדות והספקות יש דבר שבו תלוי הכל אם אין טוב ורע אין משמעות של טוב ורע, כל השאלות בעולם שורשן מנפרדות. וכאשר האדם מבין ורואה שהכל מחובר הוא מבין שהתשובה האמיתית שהכל אחד. כי התשובה הפשוטה בעולם היא לשלול את הבסיס של השאלה, ובמציאות הכל מחובר כיישות אחת בלבד. ממילא שם אין שום שאלה. איך מיישות אחת התהוו יישויות? היא בעצם התשובה הפשוטה בעולם והקלה והטובה בעולם לכל סוגי השאלות התודעה של האדם היא צמצום ולכן חווה באופן חלקי את החיבור של ההפכים כי מצד האמת הכל אחד, ולכן אין כאן מצד האמת, אין כאן שאלה.

המאמר מאת אליעד ייעוץ + מאמן אימון אישי www.EIP.co.il | מרצה הרצאות אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות בנושא לשאול שאלות, חרדות, מהות, ספקות, הסיבה הראשונה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר הרצאה על השאלה והתשובה הקשה והקלה ביותר בעולם - מהי?

מאת אליעד ייעוץ + מאמן אימון אישי www.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.