אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסרת שיער בישבן

החיים המודרניים הביאו איתם מוסכמות גוף מערביות, אשר משפיעות מאד על הצורה בה אנחנו רואים את המראה שלנו. המון אנשים מחליטים שהם רוצים לעבור ניתוחים פלסטיים, גם אם לא במטרה להפוך עצמם לגירסאות אנושיות של ברבי וקן, אולי לפחות כדי לשפר קצת את הגוף שהעניק לנו הטבע. ובכן, החלטתם לעבור ניתוח פלסטי, מה קורה עכשיו? חישבו על העניין הזה בתור אופציה לשפר קצת את החזות החיצונית, דבר שאולי יגרום לכך שתהיו שמחים יותר מתכונותיכם הפיזיות. דעו שאין בנמצא שום ניתוח אשר מסוגל לשנות באופן קיצוני את איך שאנו נראים. מה כדאי לשאול אם מתכננים לעבור טיפול אסתטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על הסרת שיער? להלן מספר עצות אשר יאפשרו לכם לקבל את הטיפול הטוב ביותר בעולם:- למנותחי אף: אסור לשפוט את תוצאות הניתוח הפלסטי ישירות לאחר שמורידים את התחבושות. חשוב מאוד להיות סבלניים, עם הזמן הנפיחות תפחת והאף יקבל את הצורה הסופית שלו. - כשצריכים לקנח את אפכם ,עשו כן בזהירות. נגבו אותו בעדינות עם טישו רך והימנעו מלחיצה על האף. - ניתוח חזה: מומלץ שלא לבצע ניתוח הקטנת חזה לפני תחילתה של דיאטת הרזיה, משום שהשדיים מאבדים מניפחם בזמן הורדת משקל וצורת החזה עוברת שינויים. מכיוון שכך כדאי לפני כן לרדת במשקל ורק לאחר מכן לבצע את ניתוח ההקטנה. - אחרי ביצוע ניתוח הגדלת חזה חשוב מאוד לעסות את החזה פעמיים או שלוש כל יום, וזאת על מנת למנוע התקשות של השדיים. בקשי מהרופא המנתח הוראות מדוייקות לדרך ביצוע העיסוי. - טיפולי פנים: למי שהחלה בטיפולי בוטוקס לקמטים, כדאי מאד לקבל סדרת זריקות שכזאת אחת ל-4-6 חודשים על-מנת לשמור על המראה שהושג. - אם בדרך כלל את נוהגת לעשות גוונים בשיער או לצבוע את כולו, כדאי לחדש את הצבע קרוב ליום מתיחת הפנים בכדי שאחרי הניתוח יהיה אפשר להתעכב כמה שיותר זמן עד לחידוש הצבע. וזאת מכיוון שחשוב להימנע ככל האפשר ממגע של צלקות הניתוח עם חומרים כימיים בהם נעשה שימוש במהלך צביעת שיער. תחום הרפואה הפלסטית הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, אם תרצו לשמוע עוד בנושא הסרת שיער לצמיתות או על הסרת שיער באינפרא אדום

אודות מחבר המאמר

מומלץ לכם לעיין במאמרים הבאים שבנושא הסרת שיער לגבר או לבקר באתר המומלץ הסרת שיער IPL. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בידיים טובות ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. ורק בריאות!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.