אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון ברטט

כל אחד יודע שכושר גופני בריא לגוף ונפש, אך דרוש לכך לא מעט מאמץ, כוח רצון, זמן וכסף.

על מנת לשמור על הכושר הגופני ולחיות חיים בריאים, דרושים לכך אלמנטים רבים מעבר לפעילות עצמה, אשר לא תמיד מצליחים להתקיים לאורך זמן בחיים הדינאמיים של ימינו, בטח לא כשעובדים סביב השעון, מנהלים חיי משפחה ומבצעים באופן שוטף את כל שאר המטלות של החיים. בהתחשב במגבלות היומיומיות וחוסר הזמן, פותחה שיטת הרזייה חדשנית המתאימה את עצמה לסגנון חיינו הסוערים והאינטנסיביים של ימינו. כמעט ללא מאמץ ובמינימום זמן ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר.

 

המכשיר תורם בזמן האימון להפחתת שומן והורדה במשקל, מיצוק העור על ידי חיזוק רקמות, הפחתת צלוליט, הגדלת מסת שריר, פירוק הצטברויות נוזלים והתנקות טובה של הגוף.

כמו כן, האימון ברטט משלב שריפת שומנים וקלוריות עם חיטוב ועיצוב, השפעה בריאותית חיובית כללית, יכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים, טיפול בניוון שרירים, אוסטאופורוזיס, חיזוק ריצפת האגן, דליפת שתן, צלוליט, שיווי משקל וקורדינציה, כאבי גב והורמונים. תוצאות ברורות ומידיות, ללא טיפול תרופתי או פולשני וללא מאמץ פיזי מיוחד.

Dream Healther מכשיר הרטט הכלל גופי המהווה חלופה אולטימטיבית לפעילות גופנית מכל סוג ולכל מטרה. הוא מכשיר מולטי-פונקציונאלי המיועד להורדה במשקל, דיאטה וחיטוב הגוף, לשמירה על כושר ואימוני ספורט, לטיפול ושיקום של בעיות פיזיולוגיות ורפואיות מסוגים שונים, לתרפיה ושחרור גופני ונפשי ולשיפור איכות החיים של המתאמן.

Dream Healther - הדור הבא של מכשירי האימון בשיטת רטט כלל – גופי. כל התועלת של פעילות גופנית אינטנסיבית ללא מאמץ ובמינימום זמן. יתרונו הבולט של מכשיר Dream Healther הפועל בשיטת רטט כלל- גופי, בהיבט הטיפולי-רפואי-שיקומי הוא בהקניית נוחות מקסימאלית למטופל בזמן הטיפול, פשטות בתפעול, והתאמתו לכל סוג של מטופל בלא קשר למצבו הפיסי או הנוירולוגי.

המנגנון הייחודי למכשיר מונע רעידות בראש בזמן הטיפול, והשימוש בו אינו דורש מיומנויות פיסיות מיוחדות, או עמידה במנחים מורכבים. הוא מכסה קרוב ל – 85% משרירי הגוף בחמישה מנחי עמידה בלבד, וגם מטופלים בעלי מוגבלות בתנועה מפיקים את מרב התועלות של אימון גופני, ללא כל מאמץ פיסי ומבלי ליצור עומס יתר, או לחץ על המפרקים, הגידים והרצועות.

השימוש במכשיר מתאים למוסדות רפואיים גדולים, מרפאות פרטיות, מרכזי בריאות ושיקום, בתי חולים לרפואת ספורט, דיור מוגן לגיל הזהב ולשימוש ביתי.


אודות מחבר המאמר

עדי מאיר - מדע בשירות היופי, טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.