אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עלות הסרת שיער בלייזר

מי לא רוצה להיראות טוב? החיים בעולם מודרני הביאו איתם מוסכמות גוף חדשות, אשר משפיעות מאד על האופן שבו כולנו חושבים על גופנו ופנינו. הרבה אנשים מחליטים שהם רוצים ללכת ולעבור ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, אפילו אם לא כדי להפוך עצמם לגירסת חיות של ברבי, אולי רק לשפר קצת את הגוף שנתנה לנו אמא אדמה. אז החלטתם לעבור ניתוח קוסמטי, ומה הלאה? מומלץ לחשוב על מהלך זה בתור אופציה לשיפור של המראה-החיצוני, צעד שאולי יגרום לכם להיות יותר שמחים מהגוף שלכם. דעו לכם שעדיין לא הומצא שום ניתוח בעולם אשר מסוגל לשנות לחלוטין את המראה שלנו. מה חשוב לבדוק אם רוצים לעבור ניתוח פלסטי, וממה להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על הסרת שיער? להלן כמה עצות שימושיות שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שיש:- לניתוח אף: לא קיימת אפשרות לשפוט את תוצאת ניתוח האף מיד לאחר שמורידים את הגבס. חובה להתאזר בסבלנות, עם הזמן הנפיחות תרד והאף יקבל את הצורה הסופית שלו. - כשאתם חייבים לקנח את האף ,עשו זאת בשיא הזהירות. נגבו את האף בעדינות רבה תוך שימוש במגבוני טישיו רכים והימנעו מלחיצה על האף. - ניתוחי חזה: הרוב הגדול של המכונים מציעים הדמיה באמצעות מחשב. מומלץ לבקש מהמומחה שידגים לך כיצד את צפויה להראות עם החזה החדש שלך. כך תוכלי לדעת שבחרת את המידות והצורה הרצויות. - אחרי ניתוח פלסטי בחזה חשוב ביותר להתנועע בגב זקוף ובחופשיות וכן לשמור שלא להגביל את הכתפיים והעורף. הגבלה בתנועה עלולה לגרום להתכווצויות שרירים ולכאבים חזקים באזור זה. - טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: בטיפולי פילינג שבהם משתמשים בחומצות אלפא ביטא, חשוב להמתין לחורף. כמו כן, חובה להשתמש באמצעי הגנה מקרינת השמש במהלך תקופת הטיפול ולאחריו. - במשך מספר שבועות לאחר הסרת התפרים מומלץ מאוד להסתבן כשמתקלחים בסבון אנטי בקטריאלי. סבונים מסוג זה מכילים חומר כימי עדין המחטא את האזור ומסייע במניעת זיהום. תחום הרפואה האסתטית הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על נושא הסרת שיער באינפרא אדום או על הסרת שיער לייזר


אודות מחבר המאמר

אנו ממליצים לכם להציץ בטקסטים הבאים העוסקים בנושא הסרת שיער בשעווה או לבקר באתר הסרת שיער בפנים. העיקר שתעברו את הטיפול בסביבה בטוחה ושהתוצאות יהיו לרוחכם. העיקר הבריאות!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.