אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שאיבת שומן מהירכיים

מי לא רוצה להיראות טוב? אין מישהו שלא אוהב להיראות הכי טוב שאפשר. לא קל למצוא תחושה יותר טובה מתסרוקת מטופחת או מבגד חדש שנראה טוב על הגוף ומבליט את הנכסים הטובים (או יותר נכון מעלים את החלקים הבעייתיים), אולם לפעמים הגנים והזמן מושכים הכל כלפי מטה. בנקודה זאת נכנסת למשוואה הרפואה הפלסטית, שנותנת לנו מגוון פתרונות לשיפור המראה החיצוני שלנו, ועימו הביטחון-העצמי, וכל זה מבלי ששורפים חורים גדולים מדי בכיסנו. ניתוח קוסמטי היא החלטה גדולה וקשה, החלטה שדורשת כוחות נפשיים רבים, סיבולת פיזית ובעת תקופת ההחלמה, גם כמויות של סבלנות. מומלץ מאוד שתבחרו ברופא מוכר, אדם שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו באש ובמים והיכנסו לתוך התהליך רק במידה ואתם שלמים ב-100 אחוז עם בחירתכם, מכיוון שכל שינוי בגופנו הוא שינוי סופי. אז מה חשוב לבדוק כאשר מתכננים לעבור טיפול אסתטי, וממה חשוב להיזהר? רוצים לקבל פרטים על שאיבת שומן? לפניכם כמה טיפים שימושיים אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:- בניתוח אף: ניתוח אף הנו בין הניתוחים המסובכים ביותר לביצוע מסיבה זאת, חשוב מאד ללכת על מנתח מוכר, אחד שאתם סומכים עליו באש ובמים אפילו אם המחיר שהוא גובה גדול יותר. - במקרה שנתקפים בצורך לקנח את אפכם ,חשוב לעשות כן במשנה זהירות. קנחו בעדינות תוך שמוש בטישיו רך והימנעו מלחיצה על האף עצמו. - לניתוחי חזה: במהלך השבועות שלאחר הורדת התפרים כדאי להסתבן בעת הרחצה בסבון אנטי בקטריאלי. סבונים אנטיספטיים מכילים חומר עדין אשר מחטא את האזור ומסייע במניעת זיהום. - אחרי שעוברים ניתוח הגדלת חזה מומלץ מאד להתנועע באופן זקוף ובאופן חופשי ולשמור שלא להגביל או לכווץ את הכתפיים. הגבלה בתנועה עשויה להוביל להתכווצות-שרירים וכאבים עזים באזורים אלה. - טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: בטיפולי פילינג בהם משתמשים בחומצות אלפא-ביטא, חשוב מאד להמתין עד לעונת החורף. בנוסף, חובה לעשות שימוש באמצעי הגנה מהשמש בתקופת הטיפול ובשבועות שאחריו. - קיימים בבתי המרקחת מבחר גדול של תכשירים וכדורים טבעיים המסוגלים להקל במניעת שטפי דם ונפיחות לאחר ניתוחי מתיחת פנים. בקשי מהרופא מידע בנושא. תחום הפלסטיקה הוא תחום מורכב ומלא במידע, אם תרצו לשמוע עוד בנושא טיפולי שאיבת שומן או שאיבת שומן מהירכיים,


אודות מחבר המאמר

מומלץ ביותר לקרוא את המאמרים הבאים שבנושא שאיבת שומן מחיר או לבקר באתר שאיבת שומן מהבטן. והכי חשוב שתעברו את הטיפול בו אתם מעוניינים בצורה בטוחה ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. וכמובן, רק בריאות!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.