אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד בוחרים חנות וירטואלית

בחירת חנות וירטואלית איננו עניין של מה בכך. לא מספיק שלקח לבעל העסק זמן בשביל להגיע להחלטה שהוא מעוניין בחנות, עכשיו הגיע תורן של כל אותן החברות בשביל לגזול מהכנסתו של בעל העסק בדרכו לאושר ולהצלחה. כיצד מתמודדים עם מצב של חוסר ידע? כיצד מבררים מה החברות השונות מספקות ומהם המוצרים הטובים יותר (בהשוואה למתחרים)? כיצד מבצעים סקר שוק עבור תחום שבו אין לבעל העסק כל עניין והבנה?

העניינים אינם כל כך מסובכים כמו שהם נראים. עליכם להבין כי חנות וירטואלית צריכה לספק מספר שירותים בסיסיים אשר הינם נקודות מפתח מבחינתו של בעל העסק:

כל אלו למעשה דוחקים הצידה 80% מהחברות המציעות שירותים בתחום המסחר האלקטרוני בשוק. מדוע אתם שואלים? מכיוון שרק המערכות הגדולות והבוגרות יודעות לשלב בין כל המרכיבים על מנת לספק פתרון מנצח. הרשו לי להמליץ לכם על פתרון אחד שכן משלב בין כולם, ועושה זאת בגדול - Salepoint.

שירות Salepoint מגיש למשתמשיו למעשה בפעם הראשונה בישראל מערכת מסחר אלקטרוני המדורגת מס' 1 בעולם - מג'נטו (Magento). מערכת זו הפכה בשנתיים האחרונות למערכת אשר הכי הרבה עסקים בעולם משתמשים בה, כאשר היא עוקפת את כל מתחרותיה (לדוגמת osCommerce הישנה). הצוות המקצועי של Salepoint לקח את מערכת מג'נטו וייצר גירסה עברית עבורה, כולל סט עיצובים מוכן מראש והתקנה אוטומטית תוך דקות אשר הופכת את התהליך לקל ופשוט. עכשיו קל יותר מאשר אי פעם לפתוח חנות וירטואלית.

ב-Salepoint תקבלו קטלוג מוצרים מקצועי עם אפשרויות מסחר אלקטרוני מקצועיות, עיצובים מושכים אשר יגרמו ללקוחות שלכם לרצות לקנות בחנות שלכם, אפשרויות תשלום, סליקת אשראי ומשלוחים אשר יהפכו את העסק שלכם באינטרנט לאוטומטי וקל לתחזוקה, ונוחות בעבודה מול המערכת ברמה שלא הכרתם עד היום. להוסיף על כך, השירות ב-Salepoint כולל מאגר מידע של מדריכים וסרטי וידאו על המערכת, ודסק תמיכה בדוא"ל אשר יעזור לכם למכור באינטרנט בקלות ובמהירות.

 


אודות מחבר המאמר

חנות וירטואלית - Salepoint

פשוט למכור באינטרנט.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.