אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מנוע החיפוש המשרות העולמי Careerjet משיק אתר חדש בישראל

 

מחפש העבודה הישראלי יכול להנות כעת ממנוע החיפוש המתקדם של Careerjet באתר www.careerjet.co.il . האתר הגלובלי של Careerjet מתגאה ברשת בינלאומית המקשרת בין דורשי עבודה למספר עצום של הצעות עבודה ברחבי העולם. הטכנולוגיה המתקדמת של Careerjet מסוגלת לסרוק עשרות אלפי מקורות אינטרנט בחיפוש אחר הצעות עבודה. הצעות אלו מוצגות ברשימה המוגדרת על ידי המשתמש וכוללת קישורים לאתרי המשרות המקוריים. מחפש העבודה יכול לאתר בקלות משרה פנויה על ידי חיפוש אחד בלבד. Careerjet משתמשת בניתוח סמנטי מתקדם לסריקת אתרי אינטרנט בחיפוש אחר משרות. משמעות הדבר היא כי לא משנה איך האתר נראה או איך בנויה מערכת התוכן שלו , Careerjet מסוגלת למשוך את המשרות ולהציגן ברשימה מסודרת בתוצאות החיפוש. עשרות אלפי הצעות עבודה נוספו ל Careerjet ישראל ובחודשים האחרונים מספר המבקרים באתר יותר מהוכפל. מחפשי עבודה אלה כבר נהנים מהשירות החינמי וממאגר המשרות הנרחב של Careerjet. הגרסה הסלולרית של האתר הושקה לא מזמן (www.careerjet.co.il/mobile) .היא מתעדכנת בזמן אמת ומאפשרת גישה למאגר המשרות בכל זמן ובכל מקום.

אודות Careerjet

Careerjet הוא מנוע חיפוש משרות המיועד להפוך את תהליך מציאת העבודה באינטרנט לקל יותר עבור המשתמש. הוא ממפה מבחר עצום של הצעות עבודה זמינות למסד נתונים אחד על ידי הפנייה למשרות שמקורן באתרי חברות, אתרי אינטרנט של חברות השמה ואתרי גיוס עובדים גדולים. באמצעות ממשק מהיר וישיר, משתמשים יכולים להגיש שאילתה באתר שלנו ולחסוך מעצמם ביקור בכל אתר בנפרד. הצעות העבודה עצמן אינם בחסות Careerjet ומשתמשים מנותבים אל המשרה המקורית. בעיקרו של דבר, Careerjet מניע גולשים לאתרים אלו. 

רשת מנועי החיפוש של Careerjet כוללת למעלה מ -50 מדינות, הכוללים ממשקים נפרדים המתורגמים ל -20 שפות.

Careerjet משתמשת בכלים חכמים הרצים על קבוצת מחשבים המחוברים לרשת בכדי לסרוק את הרשת ולזהות הצעות עבודה המוצגות באינטרנט כגון אתרי חברות אשר עשויים לכלול רק משרה אחת או שתיים או מאות משרות המוצגות באתרי דרושים גדולים.לאחר מכן אתרים אלה נסרקים בקביעות והצעות העבודה מתווספות לאינדקס המשרות. מעל 58,000 אתרים נסרקים באופן יומיומי.

 בואו לבקר אותנו באתר החדש: www.careerjet.co.il

 


אודות מחבר המאמר

פרנצסקה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.