אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לונדון - עיר לכולם

מי שירצה לבלות את החופשה הקרובה שלו באחת מהערים הקלאסיות ביותר באירופה, מוטב שיעלה על טיסה ללונדון, בירתה של בריטניה והעיר הגדולה ביותר באיחוד האירופאי. לונדון, שהחלה את דרכה לפני למעלה מ-2000 שנה, מיושבת היום על ידי למעלה משבעה וחצי מליון תושבים, יותר ממספר התושבים במדינת ישראל כולה. העבר העשיר שלה קורן מכל בניין ופארק והופך אותה לאתר תיירות נחשק.

ישנן מספר חברות תעופה המפעילות טיסות ללונדון מישראל. חברות תעופה מובילות ללונדון הן British Airways וגם חברת אל על הישראלית. ישנם מספר שדות תעופה בלונדון. שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה סטנסטד הממוקם כ-26 קילומטר מצפון ללונדון. ישנם שני שדות תעופה נוספים, גדולים יותר אך מעט מרוחקים יותר מלונדון – הית’רו הממוקם כ-32 קילומטר מערבית מלונדון וגטוויק הממוקם כ-45 קילומטר מהעיר. מכל אחד משדות התעופה יוצאת רכבת המגיעה עד למרכז לונדון ומאפשרת גישה נוחה לתחילת הטיול. מרבית הטיסות נוחתות בהית’רו, שהוא שדה התעופה הראשי של העיר.

ישנן אינספור אטרקציות בלונדון המתאימות לכל הגילאים, כמובן שאסור לוותר על מספר אתרי חובה בלונדון כמו ביקור בארמון המלוכה באקינגהם, שם שוכנת לא אחרת ממלכת אנגליה. אומנם מפגש איתה פנים מול פנים הוא בלתי אפשרי אך מי שמתעקש יכול גם להגיע למוזיאון מדאם טוסו המפורסם המכיל מאות בובות שעווה של אושיות מפתח בתרבות. כדי לקבל מבט פנוראמי על יופייה של לונדון מומלץ להגיע אל גשר לונדון.

קניות בלונדון הינה אטרקציה בפני עצמה, ניתן למצוא שם החל מחנויות יוקרה ועד שווקים כמו שוק ה-Camsen Lock. קפיצה למרכז הקניות Westfield גם היא חוויה מהנה בפני עצמה. אין ספק כי על מנת ליהנות את לונדון, לא כדאי לדלג גם על החוויה הקולינארית, ומומלץ להגיע לאחת מהמסעדות המסורתיות כמו ה-Perters English Resturant שברחוב הנרייטה. מומלץ גם לא לפספס את מנהג שתיית התה אחר הצהריים במספר מסעדות בלונדון כמו Fortnum & Mason הממוקם ברחוב פיקאדלי שהוקם עוד במאה השש עשרה. כמובן שינן עוד אין ספור מסעדות בלונדון מכל הסוגים, המתאימות לכל כיס.

על מנת להגיע מאתר לאתר ניתן להשתמש בכמה אפשרויות תחבורה בעיר, אפשר להשתמש גם ברכבת התחתית וגם ברכבת הקלה, אך מומלץ וכדאי במזג אוויר נעים פשוט לטייל ברגל וליהנות מנופה המהפנט של לונדון. הרכבת התחתית, ה-Underground, היא התחבורה הציבורית הפופולרית ביותר בעיר. כדאי להזמין מלונות בלונדון מראש על מנת למצוא מלונות במרכז העיר.

מה עושים במקרי חירום? אם חלילה נפצעתם צלצלו לאחד מהמספרים האלו – 999 או 122 לקבלת עזרה רפואית. בכל מקרה ניתן להיעזר במשטרה המקומית.מפת לונדון ניתן עדיף לרכוש מראש אך ניתן לקנות גם בכל מרכז תיירותי בעיר.


אודות מחבר המאמר

איסתא - אתר התיירות המוביל בישראל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.