אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שאיבת שומן מחירים

חושבים שהאף זקוק לשיפוץ? מעוניינים להסיר שיער מיותר? ומה לגבי החזה, שאיבד מזקיפותו? מזה הרבה זמן שטיפולים אסתטיים אינם הנחלה של העשירים והם בלבד. בעולמנו כיום, טיפולים קוסמטיים והתערבות כירורגית למטרות אסתטיות מוצעים לקהל במחיר שווה (כמעט) לכל כיס. המחיר הנוח יחסית, ועמו החידושים הטכנולוגיים, גרמו למצב שבו הרבה נשים וגברים מרגישים בנוח לספר על מגוון הטיפולים שהם עשו. כיום אין יותר סיבה להתביש - בדור שלנו טיפול קוסמטי הוא סימן לטיפוח, אסתטיקה והעצמה. מהרגע שהחלטתם לעבור ניתוח קוסמטי אתם מתחילים תהליך ארוך הדורש מחוייבות, לכן מאוד חשוב לא להתחיל אם עדיין יש לכם ספקות או סיכוי כלשהו שתתחרטו. בסיומו של דבר, עיקר המנותחים יוצאים מהניתוח שמחים ומרוצים, אולם חשוב לקחת בחשבון שבכל התערבות כירורגית, אפילו בניתוח קוסמטי יש סיכונים. מה חשוב לבדוק כשרוצים לעבור ניתוח פלסטי, ומאילו דברים יש להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על ניתוח לשאיבת שומן? הנה כמה טיפים שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:- לניתוח אף: דרשו לבחון עבודות קודמות של הרופא שבחרתם, זו דרך שבאמצעותה תוכלו להיוודע לניסיונו ולניתוחים שביצע בעבר. - בשבוע הראשון לאחר הניתוח אולי תיתקלו בקושי בזמן צחצוח שיניים. מסיבה זאת מומלץ ביותר, באופן זמני, לעשות שימוש בשטיפת פה כדי לשמור על היגיינת הפה. - לניתוחי חזה: חשוב לבקש לבחון תצלומים של עבודות קודמות של המומחה שאצלו בחרתן לעבור את הניתוח, כך אפשר להתרשם מניסיון שלו ולראות תוצאות ניתוחי הרמת חזה שביצע. - חשוב שלא להרים משאות אחרי ניתוח הגדלת חזה, שכן כל לחץ יכול להוביל לכאבים ואף להתרחבות הצלקות. - בטיפולי פנים: ריכוזי חומצות אלפא הידרוקסי שמותרים לשימוש במכון קוסמטי הם 10 אחוזים. פילינג עם חומרים בריכוז גבוה יותר של חומצות אלפא הידרוקסי מותר בחוק אך ורק על ידי דוקטור לרפואה. - במשך החודש שלאחר מתיחת הפנים כדאי מאד להסתבן במקלחת בסבון אנטי בקטריאלי. סבונים אנטיספטיים מכילים חומר עדין שמחטא את הגוף ועוזר במניעה של זיהום. תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על נושא נפטרים מהשומן ועל ניתוח שומן

אודות מחבר המאמר

שווה לכם לקרוא את המאמרים הבאים שלנו שבנושא שאיבת שומנים או לבקר באתר שאיבות שומן. העיקר שתעברו את הטיפול באופן בטוח ושתהיו מרוצים מהתוצאות. רק בריאות!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.