אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפולים למילוי ועיבוי שפתיים

את את מעוניינת בשפתיים מלאות יותר, ישנם מגוון טיפולי לעיבוי שפתיים שעלייך לשקול. ישנם מספר טיפולים לעיבוי שפתיים, חלקם פשוטים וזמניים וחלקם קבועים – ע"י השתלת שתל קבוע בשפתיים. טיפול לעיבוי שפתיים פופולארי הוא ע"י זריקות למילוי שפתיים המוכרות גם בשמן כ-dermal fillers. זריקות לעיבוי ומילוי שפתיים כגון ה-Restylane, יכולות לשחזר ולעצב שפתיים, כאשר התוצאות מחזיקות לתקופה של כחצי שנה. 

לתוצאות זמניות, המספיקות רק לשעות בודדות, לאירוע מיוחד – ישנם קרמים ושפתונים שניתכן לקנות ויקנו לשפתייך מראה מעובה ומלא יותר. לפני ששוקלים טיפולי שפתיים המחזיקים זמן רב יותר, מומלץ לצפות בתמונות של לפני ואחרי הטיפולים השונים. חלק מן הנשים מעדיפות עיבוי או מילוי מינורי של השפתיים ולא תוצאה מוגזמת כפי שניתן לראות אצל חלק מהמפורסמות, שלעתים נראות מגוחכות במראה השפתיים המלאכותי שלהן. 

אם דרושה תוצאה קבועה ואין לך בעיה לעבור תחת סכין המנתחים, ניתן לשקול השתלת שתל בשפתיים. ישנן 2 אופציות לתהליך: מילוי בעזרת חומר סינתטי ואופציה שניה היא מילוי בעזרת שומן גוף הנלקח מאיזור אחר בגופך. ייתכן ותיאלצי לשוב ולחזור על ניתוח השתלת שומן בשפתיים באם גופך יספוג את השומן המושתל, מה שיגרום להפחתה בעיבוי ובמילוי השפתיים. 

הטיפול הפופולארי ביותר לעיבוי ומילוי שפתיים הוא ע"י הזרקה. התהליך מעט כואב ודורש אלחוש של המקום. לאחר הטיפול, תחושי מעט תופעות לוואי כגון רגישות ונפיחות במקום הזריקה. התוצאות יקנו לשפתייך מראה מלא ומעובה יותר למשך כ-6 חודשים!

עיבוי שפתיים מחירים - מחירים לטיפולי עיבוי שפתיים משתנים ממקום למקום. מומלץ לבצע סקר שוק ולא להתפתות ולבחור בהצעת המחיר הזולה ביותר. מדובר בניתוח קוסמטי, כאשר הטעם הטוב של המחיר הזול מחזיק פחות זמן מהטעם הרע של ביצוע לקוי של הטיפול - קחי זאת בחשבון.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה מוגש מטעם אסתטיקס אתר המתמחה בהצעת מחירים לטיפולים אסתטיים ולניתוחים פלסטיים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.