מחבר המאמר: eyalfatran |
בעלים של חברה החליט שהוא לוקח החלטה ומקים אתר אחרי שנים וזהו...הוא לא מבין למה הוא לא מקבל שום דבר, והוא מרגיש שהוא שפך 10,000 ₪ לזבל. מוכר לכם?
הסיפור הזה ממחיש את זה שחייבים לחשוב על השלב הבא. האתר הוא רק כלי להשגת מטרה מסוימת, מה היא בדיוק המטרה, האם השגת פניות, מכירות, כרטיס ביקור עבור לקוחות פוטנציאליים, או דרך לתקשר עם לקוחות קיימים. אם לדוגמא היעד המרכזי שלנו הוא השגת פניות צריך להביא בחשבון מספר פרמטרים:
הכנת האתר לקידום תוך כדי הבנייה והכנסת תכנים מתאימים – בקידום אתרים נוטים לומר שהתוכן הוא המלך הכוונה היא שלפי מילות המפתח שנבחרו ולפי איכות המאמרים והתוכן יקבע גם חלק מהקידום. לכן כבר בשלב הראשוני צריך לחשוב על זה. חבל לעשות עבודה כפולה להעלות תכנים ותמונות לאתר ואז לסדר אותם. בנוסף ישנם תגים שלא ניתן לראות אותם אבל הם חשובים למנועי החיפוש וכדאי להגדיר אותם נכון.
המרה – המטרה שלנו היא פניות ולכן לא מספיק שהאתר יהיה מקודם על ביטויי מפתח רלוונטיים, אנחנו זקוקים ליכולת טובה של המרה כלומר הפיכת התנועה לפניות. העמודים צריכים להיות עם קריאה לפעולה, התיאור צריך להיות קצר וברור, סרטונים עשויים לעזור. נמצא שסרטונים מעלים את זמן השהייה בעמוד ובמקרים מסוימים מעלים את יחס ההמרה. לעיתים יש סתירה מסוימת בין הצורך בעמוד ממיר לצורך בעמוד מקודם אורגנית. לדוגמא בקידום אורגני רוצים המון טקסט בעמוד, ולצורך ההמרה רצוי תמונה בלבד, או סרטון שממחיש. הפיתרון צריך להיות פשרה מסוימת כאשר מוסיפים טקסט קצר שקשור בביטויי המפתח , בכל אופן שני הפרמטרים החשובים האלו צריכים להיות בראש סדר העדיפויות של בעלי האתרים.
היום ישנן מספר מערכות הפעלה בינלאומיות בהן אפשר להשתמש לבניית האתר ותפעולו ביניהן: Joomlaו Wordpressשאפשר לומר שהם המפורסמות ביותר. היתרון של בניית אתר במערכת כזאת הוא שהיא בנויה בקוד פתוח שעליו שוקדים עשרות מפתחים ברחבי העולם שכל הזמן מוסיפים לו שיפורים ורכיבים חדשים. בנוסף קיימים אלפי עיצובים שניתן להתאים לאתרים מבלי לבנות אותם מחדש.
איל פטרן
הנך נמצא כאן: כשמקימים אתרים לעסקים צריך לחשוב על השלב הבא.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4760 20109 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |