בין שני המצבים האלו ב
בניית אתרים למסחר מקצועיתישנו מרווח של מצבי ביניים שהבם העיצוב יכול להיות מסביר ללא סביר. במאמר זה הדגשתי את שני המצבים האלו ולא את מצבי הביניים כי ניתן להבין את מצבי הביניים מהמצבים האלו.
מצב א - אתר עם עיצוב אתרים טוב וגרפיקה ברמה גבוהה (סכמת צבעים נכונה עם עיצוב נכון), תמונות (רזולוציה נכונה ושייכות) וגודלי פונט נכונים. האתר נבנה לפי דרישות העיצוב שאופיינו נכונה ונבנה בסטנדרט גבוה. הלקוחות ידעו להבחין בין עיצוב מקצועי ללא מקצועי בבניית אתרים למסחר.
מצב ב - אתר בנוי עם עיצוב רע וגרפיקה ברמה נמוכה עם תמונות ללא שייכות, עם רזולוציה נמוכה ואיכות נמוכה, פונטים לא מתאימים (קטנים מדי או גדולים מדי). האתר נבנה לא לפי דרישות העיצוב, האפיון היה תמים, והסטנדט נמוך.
במצב א, הגולשים שמבקרים באתרים בבניית אתרים למסחר מקצועיתמיד נהנים מהעיצוב . התמונה הברורה והעיצוב ימתגו את החברה באופן חיובי. רוב האנשים שופטים אתר לפי רושם ראשוני ולכן כדאי להרשים ברושם ראשוני.
במצב ב האתר לא נראה טוב עכב חוסר ביצירתיות ותמונות לא טובות שלא עוזרות לתפוס את תשומת לב הגולש. הפונטים קשים לקריאה, צבעי האתר בבניית אתרים למסחר מקצועיתלא תואמים וסכמת הצבעים לא תואמת בבניית אתרים למסחר.
לסיכום: עכשיו, הרעיון המרכזי הוא לתכנן את האתרים שלכם, נסו לקבל חוות דעת מקבוצות מיקוד. כל דיעה שונה משניה אבל תקבלו רעיונות לשיפור. אל תבינו לא נכון, אפילו אתר פשוט עם עיצוב טוב יקבל הרבה חוות דעת חיוביות אבל הרעיון המרכזי הוא לבנות אתר מרשים.
עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הדרך לבניית אתרים למסחר טובה יותר. רוצה להיות הראשון?
הנך נמצא כאן: הדרך לבניית אתרים למסחר טובה יותר.