אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עיצוב אתרים » איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך

איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך

מחבר המאמר: bana598m
פורסם בקטגוריה: עיצוב אתרים
המאמר נקרא 441 פעמים
תאריך פרסום: 23.09.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


אב טיפוס- כלי יעיל להצלחת העסק שלכם באינטרנט

היום אני אגלה לכם את אחד הסודות החזקים לקבלת תוצאות מקסימליות ויעילות מאתר האינטרנט שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס.

בדרך כלל, אם בעל העסק מבין שיש לו הזדמנות שיווקית לקידום העסק באינטרנט והוא מחלחיט להשקיע בשיווק באינטרנט יפנה תחילה למעצב אתרים. אך מה קורה בפועל ? לרוב, בסוף תהליך העיצוב, יקבל הלקוח סקיצה אשר עוצבה על ידי המעצב בהתאם לכללי עיצוב וכן בהתאם לטעם האישי של המעצב ושל הלקוח המעצב אך לא פחות חשוב, סקיצה שהושפעה מטעמם האישי של הלקוח והמעצב. ומה עם הקהל הפוטנציאלי? האם בררנו מה טעמו? או מה צרכיו? האם העיצוב שלנו יסייע לגולש במציאת הפיתרון אותו הוא מחפש באתר שלנו? האם העיצוב ישדר את המסר הנכון? והכי חשוב, האם האתר באמת ימיר גולשים ללקוחות ולכסף?

יש הבדל מהותי בין אתר שעובד ותורם לריווחיות והגדלת העסק לבין אתר שמשאיר את העסק במצב הישרדותי . אם האתר מותאם לגולשים וממיר גולשים ללקוחות הוא יהפוך להיות מכונת שיווק משומנת שתעבוד ללא הפסקה גם כשבעל העסק ישן... ותתפלאו, אך תוצאה אופטמלית זו היא אכן ברת השגה. למעשה מדובר ב טכניקה לא קשה ואפילו הייתי אומר פשוטה, והחשוב ביותר שהיא עובדת.

תתארו לכם - שיטה עובדת החוזה את העיצוב האופטימלי לאתר שלכם

כן. יש שיטה כזו שנקראת אב-טיפוס. בדומה לחברות הענק, כאשר מעוניינות להשיק מוצר חדש בשוק הן יוצרות אב-טיפוס של המוצר ומנסות אותו על נתח מסויים של השוק בכדי לקבל משוב על המוצר ולהגיע למוצר האופטימאלי. קחו לדוגמא, חברה המייצרת בשמים הרוצה להשיק בושם חדש ומעוניינת לעצב לשם כך אריזה תואמת במספר סגנונות עיצוב. לאחר מכן, הם חושפים את האריזה החדשה במספר נקודות מכירה לכמות דומה של קהל אנשים ולפי התוצאה ניתן לדעת בצורה מדוייקת יותר איזו אריזה עובדת הכי טוב. החברות משתמשות גם בשאלונים וסקרים כשיטה נוספת לניתוח נתוני המוצר המצליח ביותר. ההבדל בין האריזה המוצלחת לבין האריזה אותה חשבו בהתחלה כמוצלחת יכול להיות הבדל של מאות אחוזים. בדומה לכך, אנו יכולים לבצע ניסוי אב-טיפוס גם לאתר. אם נחיל שיטה זו גם לעיצוב אתר אינטרנט נוכל לגלות מהו העיצוב או המבנה הנכון והאופטימאלי לקהל המטרה שלנו. חשוב שתבינו שבשיטה זו אין צורך בהשקעה אדירה וגם אין צורך להשתולל בנקודות מכירה ולעשות סקרים.

שיטה פשוטה שעובדת – אב טיפוס

ובכן, השיטה הינה פשוטה. אנו מבקשים מהמעצב או בונה האתר שלנו לעצב עבור שווק העסק שלנו כמה דפי נחיתה. לאחר מכן נפתח בקמפיין גוגל מומן (AdWords) ונחשוף כל אחד מדפי הנחיתה נניח ל-1000 גולשים פוטנציאלים. לגולשים אילו אנו מגיעים על ידי מיקוד בביטויי המפתח בקמפיין הממומן.

בסיום התהליך, נוכל לעשות ניתוח סטטיסטי וכך לגלות באופן פשוט מהו העיצוב או המבנה הנכון והאופטימאלי ביותר עבור העסק שלנו. פשוט אהה?

העיצוב האופטימאלי ביותר יהיה העיצוב של דף הנחיתה שהמיר הכי הרבה גולשים. בעזרת ניתוח נתונים, יש לנו כלים לבדוק מהו העיצוב האופטימאלי, מהי התמונה שמושכת הכי הרבה גולשים, מהו המסר שעובד וכן הלאה...

אז עכשיו, נוכל להקים את האתר כולו על בסיס העיצוב ששעובד הכי טוב עבור קהל היעד שלנו. נשמע פשוט מידי? נכון. אבל זה עובד !



אודות מחבר המאמר:

רמי בן עמי, בומבהסייט

בנייה וקידום אתרים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך תגובות למאמר איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מקצועי יעזור לכם למשוך לקוחות
מהוא עיצוב גרפי וקידוד אתרים?
איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך
פורטל TOSTUDY- עיצוב אתרים באינטרנט
עיצוב אתרים: המגבלות של עיצוב אתר למובייל
קונספט ממשק משתמש – לראות את חזון האתר שלנו מתגשם
קונספט ממשק משתמש – לראות את חזון האתר שלנו מתגשם
עיצוב אתרים: 5 צעדים לבחירת מעצב אתרים
3 דרכים להקמת אתר בחינם - ללא תשלום על אחסון או דומיין
8 כלים שכל מעצב אתרים חייב להכיר
הדרך שלך לבלוט ברשת
עיצוב אתרים: כלים שימושיים לעיצוב
תואר בעיצוב גרפי
עיצוב אתרים: עוד על כוחם של צבעים
עיצוב אתרים: צבעים חמים וצבעים קרים

הנך נמצא כאן: איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.