כתוצאה מכך, תהיה לכם יותר נאמנות ללקוחות חוזרים שיחזרו שוב ושוב בבניית אתרים פלש. מהו הגיל ואיזה ידע יש לקהל שלכם? אדם לא חכם לא יכנס לאתר של גינון, אבל בוטנאי מקצועי יכול להישאר באתר זה. באופן דומה, איש רגיל יעזוב מהר אתר של אסטרונומיה מופשטת, אבל בוגר אוניברסיטה מלומד ימצא את האתר מעניין.
כדי לדעת לאפיין את הקהל שלכם באתרים תוכלו לבצע קבוצת מיקוד. בצעו סקרים באתר לפילוח קהל היעד והסיקו מסקנות מהנתונים. לאחר עיבוד הנתונים תוכלו להגיע למסקנות על קהל היעד של האתר ולבצע שינויים בהתאם. כך למשל אם האתר לשכם מיועד לילדים השתמשו בפונטים גדולים ועיצוב ילדותי. אם קהל היעד הוא מבוגרים השתמשו בעיצוב סולידי ופונט אחיד. גם לעיצוב ממשקים יש משמעות בהתאם לקבוצת הגיל בבניית אתרים פלש. כך למשל בממשק לילדים תשתמשו בכפתורי תמונה גדולים ובממשק למבוגרים השתמשו בקישורי טקסט בפונט קבוע בצבע שחור על רקע לבן בבניית אתרים פלש.
קחו את המצב הרגשי של הגולשים באתרים שלכם בחישוב בבניית אתרים פלש. אם גולשים חסרי מנוחה מחפשים פיתרון ומגיעים לאתר שלכם, תרצו להבטיח פתרון ולמכור להם את המוצר בשניות. באותה דרך, המבקרים יאמינו באתרים שלכם ,אם אתם מציגים פתרון לבעיה שלהם, וקרוב לוודאי כי כך יקנו את המוצרים שלכם יותר בקלות.
כשאתם מעצבים את העיצוב לאתרים שלכם בבניית אתרים פלש, אתם צריכים לקחת בחשבון את המאפיינים של הקהל שלכם. האם הם זקנים או צעירים? האם הם מחפשים מגמות או מידע שימושי? למשל, הצגת משחק מרגש חדש על גבי טקסט שחור פשוט על גבי רקע לבן בהחלט יגרום לגולשים לא לחזור לאתרים. שימו לב כי האתרים משרתים את מטרות הגולשים.
נסו לדבר בשפה פשוטה באתרים שלכם. צרו קשר עם הקהל שלכם, דבר שיהיה שימושי כשתרצו לשווק את המוצרים שלכם בבניית אתרים פלש.
עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מי הקהל שלכם בבניית אתרים פלש. רוצה להיות הראשון?
הנך נמצא כאן: מי הקהל שלכם בבניית אתרים פלש.