אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » עיצוב אתרים » עיצוב אתרים: הלקוח תמיד צודק

עיצוב אתרים: הלקוח תמיד צודק

מחבר המאמר: AvivY
פורסם בקטגוריה: עיצוב אתרים
המאמר נקרא 421 פעמים
תאריך פרסום: 26.12.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


השוק היום מוצף בחברות הקמת אתרי אינטרנט, ועל כל לקוח שמצטרף לחברה כזו יש איש שיווק מזיע מטעם החברה, שעבד קשה כדי לסגור עוד עסקה בעשרות אלפי שקלים לחברה. כך שזה לא מפתיע שברגע שלקוח חתם עם חברת עיצוב אתרים הוא מרגיש שהוא קנה אותה ושהיא בבעלותו. לרוב, הלקוח הטיפוסי ה"רציני"  (כלומר, המרופד) של כל חברת עיצוב אתרים הוא בדרך כלל הלקוח הלחוץ. כן, זה שנזכר יומיים לפני שהוא משגר פרסומת לערוץ 2 ומודעת אמצע במגזין "סופשבוע" של ידיעות, שבעצם אין לו בכלל אתר, או דף נחיתה. או דוא"ל. או מחשב.   בשלב זה ההיסטריה מתחילה לטפס. הלקוח מתחיל להזיע. הוא מחפש חברת עיצוב אתרים, פונה לאחת מהן, מבקש הצעת מחיר והערכה כמה זמן ייקח לבנות את האתר. כלל הברזל של הרבה חברות הקמת אינטרנט אומר – לעולם לא להגיד את הדדליין המדויק של בניית האתר. וכך לחברת הקמת אתרי אינטרנט אין שום בעיה לעקם את העובדות ולשקר בנוגע לזמן הקמת אתר כדי לסגור עסקה עם הלקוח הלחוץ. לא כל חברות עיצוב אתרים הן חלקלקות כל כך, ויש כאלו שכן יתנו הערכת זמן מדויקת. לרוע המזל, מנהל הפרויקטים, זה שנותן את ההערכה של הדדליין, לעולם לא נותן ללקוח הערכת זמן ארוכה יותר מהנדרש בפועל. זאת למרות שטעויות בלתי צפויות תמיד צפויות לקרות, כמו באגים בתכנות, באגים בעיצוב, וקורלציה בין שני התחומים. אחרי הכול – לא מדובר בעוד טמפלייט שבלוני שלתוכו מזינים את תוכן האתר, אלא באתר שנבנה מאפס ודורש עיצוב מושקע, תכנות רציני, כתיבת תוכן עבור קידום והתאמה לכל סוגי הדפדפנים. בדרך כלל לקוחות שהם חברות גדולות ומבוססות ירצו אתר יותר מושקע ומורכב. באופן בלתי ברור אבל קונסיסטנטי להפליא, ככל שהלקוח הוא גדול יותר ומשלם יותר לחברת הקמת אתרי אינטרנט, כך הוא מנג'ס יותר, בלתי החלטי יותר, וקשה להשביע את רצונו. מאוד יתכן שאחרי שהוא אישר את הסקיצה, ואחרי שהיא כבר הועברה לתכנות, הוא יסתכל באתר המוכן שהושקעו בו משאבים ומאמצים אדירים, יקמט את מצחו, ויגיד – אולי בעצם נצמצם את רוחב האתר מ-830 ל-750? כמובן, מה שיגרום גם למעצב האתר וגם למתכנת לתלוש את השערות מרוב ייאוש, כי צריך להתחיל הכול מהתחלה. כך שחברות הקמת אתרי אינטרנט – גדולות כקטנות, לא ממש מלקקות דבש, והלקוחות הישראלים הם מתוקים כמו ערק. תחום עיצוב אתרים הוא תובעני, מתיש, ויגרום לכם להתקרח עוד לפני גיל 30. 



אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר עיצוב אתרים: הלקוח תמיד צודק תגובות למאמר עיצוב אתרים: הלקוח תמיד צודק

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר עיצוב אתרים: הלקוח תמיד צודק. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מקצועי יעזור לכם למשוך לקוחות
מהוא עיצוב גרפי וקידוד אתרים?
איך להשיג עיצוב באתר שיכול לשרת בפועל את העסק והלקוחות שלך
פורטל TOSTUDY- עיצוב אתרים באינטרנט
עיצוב אתרים: המגבלות של עיצוב אתר למובייל
קונספט ממשק משתמש – לראות את חזון האתר שלנו מתגשם
קונספט ממשק משתמש – לראות את חזון האתר שלנו מתגשם
עיצוב אתרים: 5 צעדים לבחירת מעצב אתרים
3 דרכים להקמת אתר בחינם - ללא תשלום על אחסון או דומיין
8 כלים שכל מעצב אתרים חייב להכיר
הדרך שלך לבלוט ברשת
עיצוב אתרים: כלים שימושיים לעיצוב
תואר בעיצוב גרפי
עיצוב אתרים: עוד על כוחם של צבעים
עיצוב אתרים: צבעים חמים וצבעים קרים

הנך נמצא כאן: עיצוב אתרים: הלקוח תמיד צודק.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.