אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » צרכנות וקניות » צעצועים לילדים, מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצוע כזה?

צעצועים לילדים, מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצוע כזה?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: צרכנות וקניות
המאמר נקרא 805 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



לפני שאספר לכם מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצועים לילדים תנסו להיזכר בילדותכם (אם אתם מעל גיל 30 לפחות) ותזכרו בתקופה שבה משחקים אלקטרונים היו רק מחשבי קומדור 64 במקרה הטוב או משחק תופסת בשכונה עם הילדים של הבלוק. היום עם כניסת העולם הוירטואלי והטכנולוגי לחיינו אין פלא שגם את מקום הצעצועים הפיזיים תופסים משחקי מחשב, רשתות חברתיות ועוד מגוון משחקים וירטואלים.

אני יודע שפה זה לא המקום להגיד כמה הגלובליזציה הפכה אותנו לאנשים ללא פנים ואיך היום אני יכול למצוא חברה גם עם קוראים לי מומו19 או המלך34 אני מנסה רק להזכיר לכם שפעם היינו משחקים מחבואים בין המכוניות החונות בשכונה אחרי הצהריים.

מצד שני (וכאן אני סותר את עצמי) הקידמה שיפרה לנו את החיים ואפילו קצת את האינטליגנציה שלנו, היום כאשר אנו קונים צעצועים לילדים הצעצועים עוזרים לנו לפתח מוטוריקה או טכניקות שפעם לא ידענו שצריך לפצח בגיל צעיר. במאמר הזה למרות החיבה שלי לימים עברו אני אנסה להסביר לכם, כמו שהבטחתי בכותרת, על מה עליכם להסתכל לפני שאתם קונים צעצועים לילדים.

צעצועים לפעוטות

לתינוקות הכי טוב לקנות צעצועים שיגרו את החושים שלהם, מובייל צבעוני עם מנגינה מרגיעה, עצמים רכים שהם יכולים לנשוך, למצוץ ולזרוק על הרצפה.

יש לשים לב שאתם קונים צעצועים לתינוקות כי אין שום חלקים קטנים שהם יכולים לבלוע.

צעצועים לתינוקות קטנים

תינוקות קטנים אשר יש להם יכולות מוטוריות בסיסיות ייהנו מצעצועי שאפר לסדר בסדר מסוים, או להכניס לתוך חור ספציפי. גם בובות פשוטת שאפר להזיז להם את הידיים והרגליים יהיו מצוינים.

 

צעצועים לילדים קטנים

ילדים קטנים ייהנו מצעצועים שאפר לשחק איתם בידיים כמו גואש, פלסטלינה, פנדה, עיסות נייר וכן ממכוניות קטנות שאפשר להסיע על הרצפה או השטיח.

 

צעצועים לילדים צעירים

ילדים צעירים צריכים להרחיב את הדמיון ואת המשחק על ידי חוטים, בובות, תחפושות, כובעים, חרבות, תיקים וכו'. משחקים נוספים שיכולים לעניין את הילדים הצעירים הם משחקי הרכבה כמו פאזל, לגו וכו. בגיל הזה אפשר למצוא גם משחקי מחשב פשוטים שהילדים יכולים לבד להפעיל.

 

צעצועים לילדים בגיל בית הספר היסודי

גיל זה מאופיין בפתיחות חברתית לכן משחקי קופסא ומשחקים חברתיים אחרים יענו על דרישותיהם. על ידי המשחקים הללו יכולים הילדים להתמודד עם מצבים חדשים להם כמו לחלוק משחק עם חבר, לציית לחוקים, לחכות לתור, הפסד וניצחון.

 

 

לסיכום, לכל גיל יש את המשחקים המתאימים והמאפיינים אותם, למרות שהיום יותר קשה מתמיד אל תשכחו להנחיל ערכים של חברתיות, אכפתיות ושיתוף לילדים. משחקי המחשב והאינטרנט יגיעו אליהם בדרכים אחרות, תנסו לפחות אתם ללכת על המוכר והאהוב שלכם- אני בטוח שגם הם יאהבו אותו.


אודות מחבר המאמר:

הכותב כותב על צעצועים לילדים, מדריך לתינוק החדש ועוד מגוון מוצרי תינוקות



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר צעצועים לילדים, מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצוע כזה? תגובות למאמר צעצועים לילדים, מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצוע כזה?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר צעצועים לילדים, מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצוע כזה?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

איך לבחור מחבת
כיצד ניתן להשתמש באלקטרוניקה בשבת?
יום הרווקים הסיני – כך תהנו ממבצעים שווים
מחירון דודי שמש
איך לבחור מוצרי חשמל?
מעבדת כיול - כיול משקלים
שלושה שלבים לרכישה של סושי פירות לפגישות עסקים
מדריך לסוגים שונים של בוחשים
Purchasing Lab Products: Manufacturer or Supplier? Purchasing Lab Products: Manufacturer or Supplier? Thousands of suppliers around the world sell laboratory equipment, laboratory heaters, mixers, etc. Each has its own quote, its own models, its own serv
איך מכונת לייצור קרח עובדת
ציוד משרדי
קניה בטוחה - אתרי קניות באינטרנט
למי מיועד מיטה יהודית
כיצד בוחרים שמיכת פוך
מכשיר בר המים "באבל בר" של חברת שטראוס מים זכה בפרס מוצר השנה

הנך נמצא כאן: צעצועים לילדים, מה כדאי לדעת לפני שקונים צעצוע כזה?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.