אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » צרכנות וקניות » המדריך לקניית שואב אבק

המדריך לקניית שואב אבק

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: צרכנות וקניות
המאמר נקרא 848 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 1 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בשנים האחרונות עם כניסת המוצרים הסיניים יותר ויותר לחיינו, החלו להיכנס לשוק שואבי האבק מספר רב של חברות חדשות אשר משווקות שואבי אבק ביתיים, שואב אבק מים, שואב אבק תעשייתי ועוד מגוון שואבים לכל תכלית...

בגלל ריבוי המוצרים החלטתי לרכז עבורכם את הנקודות עליהם אתם צריכים להסתכל כאשר באים לקנות שואב אבק בייתי.

מסנן האוויר - כיום יש מספר רב של מסנני אוויר כאשר לאלו הסובלים מאלרגיה ואסטמה מומלץ לקנות שואב אבק עם מסנן ברמת S CLASS לפחות, מסנן שכזה מסנן את קרדית האבק והוא גם אטום לדליפה של אבק. סוג אחר של מסנן הוא מסנן מוג פחם. המסנן הזה מתאים למשפחות המגדלות כלבים וחתולים מכיוון שהפחם סופג את הריח שלהם וגם מתאים יותר לשאוב שיערות פרווה.

איכות השאיבה - הבדיקה הכי פשוטה לבדוק האם השואב ישאב את כל הלכלוך מהשטיח או מהספה היא כדלקמן: בקשו מהמוכר שיפעיל שני שואבים שאתם מתבלטים בניהם בחנות, הניחו את היד ליד פתח היניקה ובדקו מי מהם שואב חזק יותר... לא מצליחים להבחין? שימו על הרצפה קופסה קטנה ותנסו "להרים" אותה עם השואב...זה ש"הרים" אותה בקלות יותר הוא החזק יותר.

שקיות חד פעמיות - בסעיף הזה הייתי רוצה לדבר על שני אלמנטים, הראשון כלכלי והשני בריאותי. כלכלי, לפעמים יש לשואבי האבק שקיות שאיבה שמיוצרות לא על ידי המפעל האמיתי אלא על ידי מפעל אחר אבל למרות זאת הם מתאימות כאילו הם היו האורגינליות. תוודאו כי לשואב הזה אפשר להשיג בקלות שקיות לא אורגינאליות וכך תוכלו לחסוך כסף רב (או לחילופין תוודאו שמחיר השקיות האורגינליות הוא יחסית זול). הפן הבריאותי- לי יש שואב אבק ישן עם שקית רב פעמית, למי שסובל מאלרגיה השואב הזה לא טוב לכן הוא חייב שואב עם שקיות חד פעמיות.

רעש השואב - שואב אבק שמרעיש מעל 85 דציבל נחשב לשואב אבק מרעיש מאוד. מכיוון שאתם הולכים לעבוד עם השואב הזה גם החללים קטנים יחסית לא תירצו לשים אטמי אוזניים או להרוס לכם את השמיעה. היום יש מגוון רחב של שואבי בעלי עוצמת רעש נמוכה לכן חבל להרוס לכם את השמיעה.

מערכת ניקיון רב תכליתית- כולם מכירים את המותג קירבי. קירבי ותרמקס הם מערכות ניקיון כוללות לבית. הם שוטפות, שואבות, מנקות ועושות עוד הרבה פעולות בבית. נשמע מעולה נכון? אכן כן אבל המחיר הגבוה שלהם (מעל 10,000 ₪ ) יכול הוות מכשול וחוסר4 כדאיות למי שאין לו בית גדול שבאמת יכול לנצל את תכונות המכשיר. (מכשירים אלו לא נמכרים בחנויות אלא על ידי אנשי מכירות שיבואו אליכם הביתה בלבד).

שואב אבק חובק- השואב שאנחנו מכירים, השואב הבסיסי. השואב בנויי כיחידה אחת שמאופיינת בעמידה זקופה. על מנת לנקות איתם את השטיח צריך להעביר אותם הלוך ושוב על השטיח. השאיבה מתבצעת על ידי גליל עם מברשת. לפני שאתם קונים שואב אבק כזה יש לשים לה מהי הזווית שהשואב יכול להגיע אליה. זווית כהה תעזור לכם לשאוב במקומות קשים ומתחת לספות. שואבי אבק מסוג חובטים מתאימים בעיקר לשטיחים בעלי גובה שיער שונה אבל לא מתאימים לשאיבת שערות בעלי חיים.

שואב אבק יונק (צקלוני)- שואבים אלו הם השואבים שנגררים אחריכם על הרצפה. בדרך כלל מהשואב יוצא צינור ומוט שדרכו שואבים (שואבי אבק אלו נראים כמו "עכברים"). למוט אפשר לחבר חלקים שונים אשר מתאימים לשאיבה של משטחים שונים. שואבי אבק אלו נקראים ככה משום שהם יונקים אליהם את האוויר עם הלכלוך ואז מתבצע תהליך של סינון והפרדת הלכלוך מהאוויר. האוויר יוצא החוצה והלכלוך נשאר בפנים. יתרון שואבי אבק מסוג צקלון הוא שאפשר להלביש עליהם מגוון חלקים ועל ידי כך להגיע למקומות שונים ולנקות אותם. בנוסף שואב אבק צקלוני הוא שואב מעולה לאלו הסובלים מאלרגיות ומכיוון שיש לו שקיות חד פעמיות וגם אפשר לשים לו מסנן פחמי לשאיבת ריחות של בעלי חיים. החיסרון שהוא לא שואב שטחים בעלי גובה שיער שונה.

 

עכשיו רק נשאר להתחיל לנקות.


אודות מחבר המאמר:

הכותב כותב על מכונות שטיפה, מכונות שטיפה בלחץ גבוה, דיזות למכונות שטיפה ועוד על עולם הניקיון לבית ולעסק.



דירוג המאמר: 3.0

תגובות למאמר המדריך לקניית שואב אבק תגובות למאמר המדריך לקניית שואב אבק

2013-02-03 בשעה 20:18, על-ידי חברת ניקיון
מצויין

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

איך לבחור מחבת
כיצד ניתן להשתמש באלקטרוניקה בשבת?
יום הרווקים הסיני – כך תהנו ממבצעים שווים
מחירון דודי שמש
איך לבחור מוצרי חשמל?
מעבדת כיול - כיול משקלים
שלושה שלבים לרכישה של סושי פירות לפגישות עסקים
מדריך לסוגים שונים של בוחשים
Purchasing Lab Products: Manufacturer or Supplier? Purchasing Lab Products: Manufacturer or Supplier? Thousands of suppliers around the world sell laboratory equipment, laboratory heaters, mixers, etc. Each has its own quote, its own models, its own serv
איך מכונת לייצור קרח עובדת
ציוד משרדי
קניה בטוחה - אתרי קניות באינטרנט
למי מיועד מיטה יהודית
כיצד בוחרים שמיכת פוך
מכשיר בר המים "באבל בר" של חברת שטראוס מים זכה בפרס מוצר השנה

הנך נמצא כאן: המדריך לקניית שואב אבק.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.