אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רהיטים » ריהוט משרדי - עושים סדר בעבודה

ריהוט משרדי - עושים סדר בעבודה

מחבר המאמר: מייסי
פורסם בקטגוריה: רהיטים
המאמר נקרא 430 פעמים
תאריך פרסום: 03.02.13
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


קריאה מומלצת בנושא רהיטים

איך יוצרים את המשרד המושלם? בעזרת ריהוט ביתי

ריהוט משרדי לבית ולמשרד נועד להקל על האדם העובד ולסייע לו לבצע את תפקידו ביעילות ובנוחיות. איך ליצור באמצעותו משרד מושלם? על כך במאמר הבא.

   הרבה מעבר לחזות. הרבה מעבר לשרות. לריהוט משרדי יש השפעה על התפוקה, ההספק, וגם הרווחים של משרדכם. השקיעו מספר דקות מזמנכם, וגלו מה ריהוט משרדי איכותי ומתוכנן נכון יכול לעשות עבור העסק שלכם.

סביבת עבודה נוחה

    פעמים רבות כשאני רוצה להחכים בנושא הריהוט המשרדי אני אוהבת לתצפת על הפקידים בבנק במזמן שאני ממתינה בתור. ( קצת מולטי טאסקטינג לא הרג אף אחד). והסיבה היא מאוד פשוטה, בנקים מאוד משקיעים בכל התחום של כסאות, כסאות מנהלים, ריהוט משרדי, וכל הקשור לתחום. אך גם אצלם, נותרו כמה פינות לסגור.

     לפני שאתם מאבדים אותי אני אסביר.

    הפקידים בבנק, עמוסים בעבודה, רצים מטלפונים , לשירות פרונטלי, לתיוקים. אומנם המצב בבנקים כיום הוא סביר לאומת עסקים אחרים, למראית עין הריהוט המשרדי בבנקים הינו מרשים, ומצביע על קידמה, רוב הסניפים מזמינים, ומשדרים אמון. אז איפה הם טועים ? שאלה טובה.

    שימו לב, שכל פקיד נאלץ לבזבז זמן יקר בהתרוצצות בסניף במרדף אחר קלסרים ותיקים, ושולחנות שפתחו את הבוקר בצורה מאורגנת ומסודרת, עד סגירת היום בצהריים נראים כמו אחרי סערה. ובמקום שבו חייבים לתייק כל פעולה ופעולה, הרבה מאמץ מושקע בסדר וארגון.

ריהוט משרדי- עושים סדר בעבודה

   לא סתם נושא הריהוט המשרדי תפס תאוצה, אדריכלים לומדים את המקצוע לעומק, ותקציבי ענק מוזרמים לטובת ארגון מחדש של המשרד.

·       תכנון-> על מנת להפיק את המיטב מריהוט משרדכם, עליכם לבנות תשתית חכמה. שאלו את השאלות הנכונות!

כיצד מתפקד המשרד?

היכן נמצאים המוקדים "החמים" של המשרד?

מהם נקודות החולשה?

מהו המסר שאנו רוצים לשדר ללקוחותינו?

מהם צורכי המשרד?

·       תקציב:

     לאחר שעניתם על השאלות החשובות, חשבו מהו התקציב שלכם. ערכו סקר שוק, השקיעו בחברה טובה ואדריכל טוב. וזכרו-> ריהוט משרדי הינה השקעה לתווך ארוך שאמורה להחזיר את עצמה עם הזמן.

·            עיצוב: אומנם שאלת העיצוב עלתה בשלב הראשון, אך יש להקדיש לעיצוב סיבוב שני. זכרו, משרד מעוצב משרת טוב יותר גם את הלקוחות וגם את העובדים. החזות שלכם הוא המפגש הראשוני שלכם עם הלקוח.

כמה דברים לסיכום

    זו הייתה סקירה קצרה על החשיבות והיתרונות של ריהוט משרדי. אל תתעו! מדובר בעולם ומלואו. אם אתם יכולים לקחת דבר אחד מכל מה שכתוב כאן, זכרו: ריהוט משרדי איכותי ומתוכנן נכון יכול ליעל את תפוקת משרדכם, לחסוך לכם זמן, ולהגדיל את הכנסות העסק שלכם.

 



אודות מחבר המאמר:

macey cws



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר ריהוט משרדי - עושים סדר בעבודה תגובות למאמר ריהוט משרדי - עושים סדר בעבודה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר ריהוט משרדי - עושים סדר בעבודה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רהיטים

רכישת מזרנים – כמה כסף להוציא?
היתרונות של מיטה וחצי
ניקוי ספות עור
ניקוי ספות עור
יתרונות של מזרונים אורטופדיים
למה ריהוט גן מעץ?
מזרונים אורתופדים – מתאימים לכל אחד ואחת
תיקון כיסאות - להפוך ישן לחדש
רעיונות מגנינים לעיצוב חדר השינה של הילד - מיטות מכונית
ריהוט איכותי ומעוצב עבור חדרי שינה
גיל הזהב והמזרונים שמתאימים לו
חדר ארונות - לא לעשירים בלבד
ריהוט גן - סלון חדש
ריהוט משרדי - עושים סדר בעבודה
הקטלוג של ארונות קיר מחירים

הנך נמצא כאן: ריהוט משרדי - עושים סדר בעבודה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.