אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רהיטים » המדריך לבחירת ריהוט משרדי

המדריך לבחירת ריהוט משרדי

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רהיטים
המאמר נקרא 582 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בימים אלו, כאשר רבים חוזרים למקומות העבודה שלהם לאחר שנה ארוכה בה כל אחד היה ספון בביתו, זה בהחלט הזמן לחדש, לרענן ולשבח את המשרד על מנת שזה יתאים לצרכים המשתנים שלכם כחברה ושל העובדים שלכם בדרך למיקסום הפוטנציאל הגלום בבית העסק.

מיטב המוחות ערכו לאורך השנים מחקרים רבים בנוגע לאופן בו המשרד מאפשר או מונע התקדמות של עובדים אלו ואחרים. אנחנו נמצאים כאן כדי לתת את הטיפים, את השורה התחתונה, בנוגע לאופן בו אתם יכולים לנצל את העומד לרשותכם כדי לייצר משרד נעים, מתאים לעובדים שלכם.

אז במאמר הבא:  המדריך לבחירה נכונה של ריהוט מתאים למשרד שלכם.

איך נכון לבחור ריהוט משרדי

בחירה של ריהוט משרדי צריכה להיות בחירה הלוקחת בחשבון כמה אלמנטים מרכזיים:

  1. ריהוט משרדי צריך להתאים לצרכים המשתנים של החברה: הרי כל בית עסק שונה במידת מה מבית עסק אחר. אם אתם רוצים למשל להגביר ולאפשר יצירתיות במרחב, יכול להיות שבית העסק שלכם לא צריך להיות מעוצב על ידי ריהוט משרדי קלאסי. יכול להיות שאתם צריכים לחשוב דווקא כיצד אותו ריהוט משרדי יכול לייצר מרחבים משותפים, מקומות ישיבה לקבוצות של אנשים ולא בבודדים, מרחבים לשיח, לדיון, להפרייה הדדית. זאת לעומת משרדים המיועדים לפגישה עם לקוחות, אז דווקא אותו ציוד משרדי צריך להתאים לפגישה של אנשים אחד על אחד. עליכם לזכור כי ריהוט משרדי בהחלט יכול להשפיע על ביצוע העובדים באופנים רבים.
  2. ריהוט משרדי צריך לאפשר לעובדים שלכם לשבת שעות ארוכות בנוחות: היום, לאור העובדה כי עובדים רבים מבלים שעות ארוכות מאוד בין כתלי המשרד, עלינו, בתור אנשי מקצוע, כמו גם עליכם כמנהלים, לוודא כי העובדים שלכם יכולים לשבת בנוחות, באופן כזה שלא יזיק להם לטווח הרחוק. כך שעלינו לבחור כסאות המתאימים לישיבה ארוכה, שולחנות נוחים כמו גם מיצוי הפתרונות להנחת המחשב באופן כזה שלא יזיק לעובדים שלכם לאורך הזמן.
  3. ריהוט משרדי צריך כמובן לכלול פתרונות אחסון יצירתיים: עומס של פריטים עלול לייצר עומס קוגניטיבי שימנע מהעובדים שלכם להתרכז כנדרש. אנחנו ממליצים לכם להיעזר בפתרונות הרבים הקיימים כדי לאפשר לכם לנצל את המרחב בצורה אופטימלית. אין שום סיבה שמסמך זה או אחר ילך לאיבוד כמו גם שאין שום סיבה שהוא ימנע מהעובדים שלכם להתרכז לאורך הזמן.

תהליך הבחירה הוא תהליך שמלווה בהרבה מאוד כיף בסופו של דבר

תהליך של עיצוב הוא תהליך של יצירה, של בריאה, זו הדרך שלכם לתרגם למרחב הפיזי את החלומות שלכם, אלו שיהפכו את המשרד שלכם למקום בו אתם רוצים לעבוד, בו אתם רוצים להפוך את החלומות שלכם למציאות, אמיתית, קיימת. תהנו מהתהליך ותרקמו את החלומות שלכם באופן הטוב ביותר.


אודות מחבר המאמר:

אור שמש



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר המדריך לבחירת ריהוט משרדי תגובות למאמר המדריך לבחירת ריהוט משרדי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר המדריך לבחירת ריהוט משרדי. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רהיטים

חנות רהיטים און ליין – כל מה שצריך לבית במקום אחד!
Tal's Home - טל'ס הום - חנות רהיטים בטבריה
רעיונות למטבח מודרני
איך מנקים סלון מבד?
סוגים של ריהוט רחוב
כיצד לבחור את כיסאות המבצעים הטובים ביותר עבור המשרד שלך
המדריך לבחירת ריהוט משרדי
הסרת כתמי שתן מספות עור
פרמטרים להשוואה בין גדרות לגינה מחירים
חברה מעולה למזרונים
במה להתחשב כשאתם באים לבחור ארון
המדריך המלא לניקוי ספות
רכישת מזרנים – כמה כסף להוציא?
היתרונות של מיטה וחצי
ניקוי ספות עור

הנך נמצא כאן: המדריך לבחירת ריהוט משרדי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.