אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » בית, צרכנות ושיפוצים » אחזקת בריכה – כבר לא עסק יקר

אחזקת בריכה – כבר לא עסק יקר

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: בית, צרכנות ושיפוצים
המאמר נקרא 833 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 1 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



הדעה הרווחת כיום היא שלבעלי בריכות אישיות בבתיהם קשה מאוד לתחזק את הבריכה שנמצאת בבעלותם שכן זה מצריך תשומת לב מיוחדת בניקויה וחיטויה ולדאוג לחומרי ניקוי רבים ושונים בייחוד שאין בריכות אלה נמצאות תחת פיקוחו של משרד הבריאות ועל כן ישנו רצון לשמור על רמת ניקוי נאותה, למרות הדעה הרווחת שבמקורה שגויה והיא שאין צורך לנקות בריכה שהיא מקום שבו ממולאים מים מתוקים בלבד. זהו בדיוק המקום בו בא לידי ביטוי יכולות רובוט לניקוי בריכה אך לפני כן מעט הסבר והדרכה על אופן החזקה.

בריכות, תחזוקה שוטפת

* שמירה על רמת PH  נאותה שבין 7.0 ל – 8  PH  נמוך מידי עלול מצד אחד לגרום לשחיקה של ציוד הבריכה ומצד שני לגירוי בעיניי המתרחצים והתנדפות מהירה יותר של כלור. ואילו PH  גבוה מידי מעל ערך 7.8 יגרום להצטברות אבנים על ציוד הבריכה, מים עכורים ומעורפלים, החלשת כוח החיטוי של הכלור (הכלור משמש לחיטוי הבריכה כאשר מוסיפים אותו למים הוא מפיק חומצה הידרוכלורית) אותה חומצה היא זאת שהורגת את החיידקים. ל PH השפעה ניכרת על כוחו הקטלני של הכלור, קרני השמש הורסות את הכלור במים.

* שמירה על טמפרטורת מים נכונה חשובה ביותר לא רק בשביל המתרחצים עצמם אלא גם בשביל הבריכה, אתם וודאי תוהים הכיצד? ובכן מי הבריכה צריכים להיות בטמפרטורה של בין 24 ל 29.5 מעלות כאשר בכל בריכה צריך להימצא מד חום אשר ייתן חיווי כל עת על טמפרטורת המים. טמפרטורה גבוהה למדי תעבור את הסבירות שחומרים מן התמיסות יישקעו וכתוצאה מכך ייוצרו אבנים ומים מעורפלים בעוד שטמפרטורה נמוכה מדי תגרום להיווצרות תנאי שחיקה. לכן ישנו צורך הכרחי בקיומו של מד חום שייתן בכל עת חיווי עבור טמפרטורת הבריכה בכל עת. שלולא מד חום יהיה קשה לשלוט בפרמטר אחד מיני רבים של אחזקה נכונה ויעילה של בריכה פרטית.

בהמשך למה שנאמר בריכות שחיה כולם ככולם מלוכלכים כך או אחרת והדבר מצריך השקעה רבה הן מבחינת הקדשת זמן והן מבחינת חומרי ניקוי לבריכה. לכן כדי לפשט ולעזור ולהפוך את החיים של בעלי הבריכות האישיות לקלים יותר הומצא רובוט לניקוי בריכות שיעשה את המלאכה במקום. יש לשקול עלויות חומרי ניקוי לבריכה והקדשת זמן רב לניקוי בריכה מול השקעה חד פעמית בקניית רובוט לניקוי בריכה שיעשה את העבודה בשבילכם ומה שיוותר לכם הוא להנות מהחוויה שבהתבוננות על רובוט בריכה שעושה עבורכם את העבודה הקשה.

רבים יהיו סקפטים לגבי אותם רובוטים לניקוי בריכות אך חשוב לציין איך עבודתם נעשית, אותם רובוטים מתחילים את ניקיון הבריכה כאשר הם על הקרקעית ומה שהם עושים הוא קירצוף ושאיבה של אותם לכלוכים מהם אנו רוצים להיפטר יותר מזה יש להם את היכולת לעלות על דפנות הבריכה ולנקות גם באזורים אלו. הרובוטים שואבים את הלכלוך למיכל אטום ומבלי יכולת לצאת בשום אופן בתחומי הבריכה אלא רק מחוצה לה.


אודות מחבר המאמר:

רובוט לניקוי בריכה



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר אחזקת בריכה – כבר לא עסק יקר תגובות למאמר אחזקת בריכה – כבר לא עסק יקר

2013-02-03 בשעה 21:14, על-ידי חברת ניקיון
עוד בנושא חברות ניקיון

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא בית, צרכנות ושיפוצים

ציוד מגן - מי זקוק לו?
הפחתת הסיכון לקצר חשמלי בדוד שמש: אמצעי זהירות חיוניים
פרופיל פינה לקרמיקה - טיפים לבחירה והתקנה
איך לבחור דלתות פנים עבור שיפוץ מושלם
למה לבחור בחנות לעיצוב הבית
שיטות גינון וכלים לסדר וארגון החצר
הסיבה לכך שמחסני פנל מבודד הם הכי מבוקשים
מהו בעצם טיפול בחלון ומהם הסוגים השונים?
תיקון צנרת ביוב ללא הרס
איך בוחרים נכון דוד חשמל?
מה זה מרסס צבע ללא אוויר?
טכנולוגיה חדשה לאיתור נזילות
5 יתרונות למעבר לצפון הארץ
סגירת מרפסת, מהם הדרכים לסגור מרפסת בישראל 2022
שיפוצים בירושלים - כל הסכנות שיכולות לצוץ

הנך נמצא כאן: אחזקת בריכה – כבר לא עסק יקר.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.